5 Ocak 2011 Çarşamba

Yılbaşında Hediyelendik :)

     özverili arkadaşlar sayesinde yapılan çocuk ve anneler arası yapılan yılbaşı çekilişine katıldım. İyikide katılmışım, hem kızım hemde ben çok mutlu ettim, umarım hediye yolladığımız anne ve bebeğide bizim gibi mutlu olmuştur.
     Gerçi komik şekilde gelen hediyeleri karıştırıp, çocuk hediyesini annelerin grubunda, annelerinkinide çocuklar grubunda yayınladım,yanlış kişilere teşekkür ettim ama ziyanı yok, gülmüş olduk sayemde :)))
     Anneler çekiliş hediyemi kızımın sanarak ona açtırdım. Sağolsun rana-defne çok güzel hediyeler hazırlamışlar;
kuzum hepsini kendinin sandığından 'süppiiiz' şeklinde bağrış çığrışlarla ve sevinçle açtı paketleri, hepsini bir bir inceledi ve çok sevdi :)
Çocuklar için yapılan çekiliş sonucuda becanim den gelen hediyeye bayıldı, bez bebekleri vardı ama çok düşkün olmayınca bebek almamıştık ona. Hediye gelen, bebek gibi bebek olunca çok oynadı,halada ara ara oynuyor :)

Hiç yorum yok: