19 Ocak 2011 Çarşamba

Neler Oldu Neler :)

Yazmayalı hayli gün olmuş, sayamadım :(
Gezmelere gittik,banyolar yaptık, Seda larda buluştuk, kardeşimin doğacak oğlu için alışveriş yaptık, koltukaltımda tespit ettiğim yağ bezesini aldırdım, İstanbul a Azra nın doğum günü için gidip geldik :) Üstüne birde ana kız hasta olduk iyimi?

Annem masaj koltuğunda kendinden geçti ve aşkımda çok memnun kaldı :)))
Aşkım Karum daki resim sergisiyle yakından ilgilendi :)
Melek 4,5 aylık hamile :)
Sağolsun Melek bize güzel bir masa hazırladı :)
Seda cım süper hazırlanmış, bende bişeyler yapıcaktım ama kuzum sağolsun o gün sabah 2 kez çıkarınca moral ve zaman kalmadı ama zaten gerekte yokmuş, kendisi öyle güzel şeyler yapmışki :)
kuzumu daha önce yakın yaşlardaki arkadaşlarıyla gözlemleyememiştim, meğer ne cadı bir kızmış benimki :))) Elif in elinde ne görürse istedi ve hatta bir kez iki eliyle iteklerken gördüm, nasıl davranacağımı bilmediğimden Ülkü ye danıştım. Dikkatini dağıtmalıymışız. Ben 'kızım arkadaşına böyle davranma, elindeki oyuncak ona ait' falan gibi bir açıklama yapmam gerektiğini düşünüyordum :)))
      Nihan la Elif kreş çocukları olduğundan daha sakin ve söz dinler durumundalar, Öykü yse sakin ve gözlemci konumunda olduğundan bizimki onlara takılmamaya karar verince Kerem e sardı :))) daha önceden de tanıdığından başladılar erkek çocukları gibi koltuk tepelerinde zıplamaya :)))) Kerem le kuzumun apaçi dansı evlere şenlikti, görülmeye değer bir manzaraydı resmen :)))

                     Ben danstan geri kalırmıyım, çocuklara örnek olsun babında başladım döktürmeye :)))
Koltuk altımdan beze aldırdığımın 1 saat sonrasında Çınar için alışverişe çıktık, annem, kardeşim, Melek, kuzum ve ben. Çok güzel şeyler aldılar yeğenime, ilk kez hala olucağımdan çok heyecanlıyım. İyi günlerde kullansın hepsini :) Alışveriş sonrası yorulunca Simit Cafe de mola verdik. Beyaz TV. ile simit konusunda röportaj yaptık ama sipikerin söylediği saatte kendimizi göremedik :(.


Çok zevkli bir gün geçirdik hepberaber, sonrasında Melek saçlarını organik boya ile boyattı ve çikolata kahvesi saçları oldu, bende şekil vermek için kesim yaptırdım :) Son halimizin resimleri sonraki postlarda...
İstanbul gezimiz ve doğum günü ayrıntılarıda bir sonraki postta  :)


Hiç yorum yok: