8 Mart 2013 Cuma

Bilgisayar Kurdu

     Dün akşam üzeri saat 16:45 suları bir telefon, baktım ki telefondaki ses, benim bıcırık, sevimli ve şakrak kızım. 'anne senin işyerine deldik biz, Beştepe yeee' diye çığlık çığlığa, sevinçle bağrınıyor :))) Ciddi mi falan derken, bir taraftan da camdan bakıyorum. Annem de geldiklerini onaylayınca :))) Alem bunlar yaa, 2 dolmuş yapmışlar gelmek için, zaten aşkımın o tarafta işi vardı akşam, hatta gelmek isterlerse alabileceğini söylemişti, haber ver annene demişti, daha ben aramadan baktım gelmişler kapıya. Üzüldüm de, bu soğukta o kadar yoldan nasıl geldiler, annemin eli poşet dolu, e birde kuzum :( Neyse annem cebbaldir, cesurdur, gözü karardımı, yapmıyacağı, yapamıyacağı yoktur( bu yönümü annemden almışım).
     İndim hemen aşağıya, anahtarı verdim anneme, kızımı kucak dolusu kucakladım, sarılıp okşadım, ne çok özlemişim, bakışını, kokusunu, mimiklerini, tenini...
     17:30 da da koşarak eve gittim ama kuzu yeni uyuyakalmış. Uykuda seyredip kokladım kuzumu, yemek faslından sonra uyandı kuzucum, yine bol bol sarıldık, yemeğini yedirdim, odasını özlemiş ve oyuncaklarını. Anneannesi yeni bebek ve CD. almış kızıma, onları izledi.
     Bir ara bir baktım babası kuzumu kucağına almış, geçmişler bilgisayar başına. kuzumun bilgisayar deneyimi yok, sadece çok nadirde olsa babası ona çocuk şarkıları dinletirdi. Yani çocuk oyunlarından bihaberdi. Bende bundan gurur duyarak anlatırdım çevreme 'benim kızımın bilgisayar oyunu siftahı yok' derdim. Kızım bilgisayar çocuğu değil, oyun çocuğuydu ama herşeyde olduğu gibi, bununda bir ilki varmış. aşkım açmış bir güzel bebek giydirme oyununu, kuzuya öğretiyor, oda şıkıdık şıkıdık giydiriyor :))) Sonra da bırakmış tek başına kuzumu, 'nasılsa tek başına yapabiliyormuş' :)))
 
 
     Uyuma zamanı geldiğinde...yok Allah kalkmıyor oyunun başından,birde itiraz öğrenmiş anneannesinde, 'hayır' diyor, bir daha oynuyacakmışşşş... :(((
     Korkmalımıyım acaba....bilgisayar kurdu olmasından :)))
Not: Bizi unutmuş, anneannesiyle yattı gece, hatta bunu tutturarak yaptı, bol itiraz vardı kızımda. Sordu kreş ne zaman var diye, dedim 3 gün daha var. Çok sevindi, girdi anneannesinin koynuna uyudu.

15 yorum:

Hilal-AnnendenMektubunVar dedi ki...

canım ya sanırım anane ve dedeler her istediklerine evet dedikleri için sonuç bu oluyor. bizimkine tamamen ananesi bakıyor biliyorsun ve benim 15 aylık kızım şimdiden herşeyi tutturarak ağlayarak yaptırıyor, herşeye itiraz şimdiden var bizde. sen daha şanslısın kızın yeni başlamış itiraz etmeye :)

Naz'ın Annesi dedi ki...

Aynen öyle Hilal,bzide kurallar var ama anneannede asla yok :)))
Bilmeni isterim ki Naz ı 3 yaşına kadar annem baktı,benzer şeyleri çok yaşadım ama akşam ve hafta sonları düzeltiyordum durumunu, şimdi annemde bizde olunca,yüz buluyor Naz ve bizi pek takmıyor onların yanında malesef :))) ama bunu görmek, yaşamak yine de güzel, iyiki varlar tabiki,Allah eksikliklerini tattırmasın :)

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Bu ilk beni de korkutuyor ablacım ,ama Naz nasılda ciddi bakmış bilgisayara tama anlamıyla önemli bir iş yaparcasına:)

Naz'ın Annesi dedi ki...

Öznur cum nerelerdesin sen,çoktandır post yazmıyorsun?özledim bilesin.
Evet Naz işinde çok ciddidir :))) kaşlar nasıl çatılmış dimi :)))

balböcükleri dedi ki...

oh oh meyveler mamalar pc yanında e tabi kalkası gelmez insanın ordan.darısı başıma.

Naz'ın Annesi dedi ki...

Balböcüğüm :))) kuzularımız alışmasın istiyorum,bir taraftan da,öğrensin eksik kalmasın...bu ne yaman bir çelişkidir :)))

hatice avcı dedi ki...

Merhaba blognu beğendim hemen izlemeye aldım.Naz çok tatlı Allah bağışlasın öpüyorum yanaklarından:)Bende sizi blogma bekliyorum umarım kırmaz katılırsınız sevgiler:))

Naz'ın Annesi dedi ki...

Merhaba Hatice hanım,
tşk ediyorum beğendiğinize sevindim,bende sizi izlemeye aldım,hatta tariflerden birkaçını hemen kopyaladım bile :)

Bak Bu Harika dedi ki...

Yerim ben onu, ah benim kızımda bir doğsa sağlıkla, bir kucağımıza alsak. Bloğunuzu izlemeye aldım, bloğuma beklerim bende

Naz'ın Annesi dedi ki...

Hoşgeldiniz bloguma :)
demek hamilesiniz,sağlıkla doğsun inşallah.
hemen ziyaret ediyorum sizi de :)
sevgiler...

Naz'ın Annesi dedi ki...

'Bak Bu Harika' blogunuza ulaşamadım,profiliniz kapalı malesef.

Bahar dedi ki...

Ayy ay bilgisayarda kullanırmış nazımız:)
bizimki de merak saldı bu ara,öğrensinler tabi:)

Naz'ın Annesi dedi ki...

öğretmenim,sen öğrensinler diyorsan...bana laf kalmadı,sınırlıda olsa öğrensin madem :))
öpüyorum :)

boyama oyunları dedi ki...

Çok güzel Allah bağışlasın... Allah nazardan saklasın...

Naz'ın Annesi dedi ki...

boyama oyunları,tşk ediyorum,Amiin,cümlemizinkini :)