4 Mart 2013 Pazartesi

KUZUM 5 GÜN YOK

     Dün akşam kızım yanımızda değildi, ev bomboş, sesi kesik, ışığı kapalıydı evimizin. Kuzumu dün akşam anneannesine bıraktık tam 5 günlüğüne, öyle istedi kuzucum, çok özlemiş, çok istedi anneannesini, adeta yalvardı, saatleri saydı gitmek için. Dayanamadık götürüp bıraktık kuzumu. Aslında anneannesini çok seviyor biliyoruz ama derinlerde yatan 'kreşten kaçma' düşüncesi nedeniyle, anneanneye gitme arzusu daha ağır basıyor, bunuda iyi biliyoruz. Sevemedi, bir türlü sevdiremedik yeni öğretmenini kuzuma. Öğretmeni, ilkokul öğretmeni gibi, daha sert ve kuralcı. Kreş öğretmeni böyle olmamalı bence, daha sevimli, daha sevecen olmalı.  geçen sene gittiği kreşteki öğretmenlerine bayılıyordu, çok sevecenlerdi, alıp kucaklarına severlerdi kızımı, saçlarını yapar, kıyafetlerini överlerdi.

     Çocuk bu işte, bunlardan mutlu oluyor, aktiviteleri kuralcı olarak değil de, oyunlarla yapmak istiyor. Sanırım, şansımız olursa, önümüzdeki sene, yine eski kreşini düşünüyoruz kuzum için. İnşallah kabul ederler. Tek istediğimiz, her anne-baba gibi, çocuğumuzun mutluluğu.
      biraz limoni bu aralar, sanki hasta olucakmış gibi olup, tam hasta da olamıyor, vücudu direniyor hastalığa. Burnu tıkalı. Bir türlü burnunu temizlemeyi öğretemiyoruz kuzuma :))) Hep içine çekiyor, hadi dışına yap desekte, çok az yapabiliyor bunu, öyle olunca da tıkalı kalıyor burun. Sprey sıkıyorum ama yine içine çekiyor. 'Anne tıkalı buruno buruno alın bana' diyor :))
     Cumartesi günü nerden çıktıysa, yanıma gelip benden örtü istedi, başını örtecekmiş anneannesi gibi. Atkı verdim, benim bastonu da almış eline, kambur kambur geziyor ' torunum, torunum gel' diyerek anneannesini taklit ediyor :)))
     Sonra baktım atkıyı çıkarmış, beline sarmaya çalışıyor, benden yardım istedi başaramayınca. Anneannesi beline hep üstten kuşak bağlar, oda aynını yapıyormuş :)))

2 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

Ay ferda ben de anneme yakın bir ilde oturuyorum ama hiç gülce yi göndermeye cesaret edemedim
dayanırsa ne ala:)
O ne güzel pozlar öyle yerim onuuuu
Kreşlerde ve ana okullarındaki haddinden fazla disiplinci öğretmenlere ben de gıcık oluyorum
bu konuda okul öncesi öğretmenleri daha esnek olmalılar çok küçük onlar çünkü
insaflı sempatik bir öğretmen diliyorum naz a
sen de dayanabilirsin inşallah 5 gün
çok öpüyorum canımmm

lovehouse dedi ki...

evden kuzunu gönderdiğinde,yapmayı düşlediğin şeyleri o gün yaptığında,yokluğu zor gelmiyor ama eğer o gün yapacak bir planın yoksa:ne evin tadı oluyor,ne yemeğin,nede gece uyumanın,ev dar geliyor insana :(
kuzular açısından:uyku saati gelene kadar sorun olmuyor, çünkü evdekinden farklı geliyor herşey onlara, yemek seçme şansları oluyor anneannede yada biraz geç uyuma vs. ancak uyku saatinde dank ediyor annenin yokluğu, en azından Naz da öyle oluyor :))
denemelisin mutlaka, güvenli ellerde, kendilerine de güvenleri geliyor, annesiz başka bir evde kalıyor olmak hoşlarına gidiyor,nasılsa yakınmış annen,dene, eğer ki ilk gün zorlandıysa, ertesi gün gider alırsın :)
yanlız ben 5 gün dayanamıyacağım kesinlikle :( ama Naz için iyi olucak.
kreş öğretmeni inşallah seneye iyi olacak,yani sevdiği bir öğretmeni var nasılsa :)
öptüm ben de sizi :)