1 Mart 2013 Cuma

MİM :)

     Sen olmasan ne yaparım ben Bahar cım :) Hemen başlıyorum yanıtlara;

                                                                (resim internetten alıntı)
1- En son kime yalan söyledin? Neden?
(isim ve ayrıntı veremem)Bir akrabaya söyledim, ne kadar üzüldüğümüzü anlasın diye :(

2- Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun..
Ben nasılım biliyormusun?;kendime söylediğim herşeyi...(kendimle ilgili),herkese söylerim.

3- En son severek okuduğunuz kitap hangisi?
Müjdat Gezen in Hayatı

4- Şuan istediğin işi mi yapıyorsun?
Hayır...hiç masa başı işi düşünmedim hayatımda ama şartlar muhasebeci olmaya zorladı. Ekmek parası ve öncesinde çıkan fırsatları değerlendirmemiş olmam diyeyim.

6- Öleceğini bilsen ömrünün son zamanlarını nerede, kimle geçirmek isterdin?
Eşim, kızım, annem-babam, kardeşlerim ve sevdiğim arkadaşlarımla birlikte, memleketim Trabzon da olmak, öldüğümde ise köyümdeki mini mezarlığa gömülmek isterdim.

7- Favori şarkıcın ve şarkısı?
Sanat Müziği söyleyen, tok sesli tüm şarkıcıları severim, şu sıralar ise alakasız ama eğlenceli geldiğinden Demet Akalın ın Türkan şarkısına bayılıyorum :)

8- Her bölümünü heyecanla takip ettiğin bir dizin var mı?
Hem var hem yok, fırsat bulursam Muhteşem Yüzyıl, Benim İçin Üzülme ve Umutsuz Ev Kadınları nı izliyorum :)

9- Keşke..?
Şu sıralar;çalışmasam, yaz gelse...

10- Kötü alışkanlıkların var mı?
Sigara içiyorum, alkolü ise ortam oldukça alıyorum. Kumar da var ama Türkiye de kumarhane olmaması nedeniyle oynayamıyorum :)) Unutmadan...güzel bayanları izlemeye ve güzelliklerini onlara söylemeyede bayılıyorum :))) Ben erkek olmalıymışım...

11- Sence ideal eş nasıl olmalı?
Ben nerdeyse ideal bir eşe sahibim, yani kendi isteklerim doğrultusunda söylüyorum bunu. İdeal eş: eşine evde her konuda yardımcı olan(temizlik,yemek,çocuk bakımı), konuşup anlaşmayı becerebilen, romantik, ailesini herşeyin, herkesin üstünde tutan kişidir. Zamanını, ilkönce ailesiyle geçirmek isteyen kişidir.

Cevaplamak isteyen tüm izleyenlerime gönderiyorum bu güzel mimi :) 
        

2 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

Cevapladığın için teşekkür ederim
10 a çok güldüm:)))
öpüyorummm

lovehouse dedi ki...

rica ederim,ayrıca yanlışlıkla 2 defa gönderdiğini anlamıştım :)) öğleden önce okudum çünkü :)))
bende öptüm