28 Mayıs 2013 Salı

Gökkuşağı Kek

Yine dolu dolu bir hafta sonundan daha merhaba :) Tatlı bir yorgunluk var üzerimizde, dün elim kolum kalkmadı yorgunluktan,bugün daha iyiyim şükür. Cuma akşamı geç yatınca, cumartesi geç kalkmak farz oldu, geç kalkınca da tüm gün uyuşuk geçti. Kahvaltı sonrası evle uğraştım hep, sonra kuzumla yeni bir kek denemesi yaptık, gökkuşağı kek.
     Sanırım benzerini 'marmelat' ta okudum,o buton kek ti ama biz gökkuşağı koyduk adına. 3 renkten oluştu, evde yaptığımız normal keki, 3 kaseye böldük, içlerine farklı renklerde gıda boyası ekledik ve karıştırdık, sonrada sırasıyla kalıba aktardık. unutmadan yazayım, ilk olarak kalıba, ıslatıp şişirdiğimiz kuru üzümleri koyduk ki, ters çevirdiğimizde üzümler bize baksın. Ev yapımı meyve suyumuzla beraber, balkonda masamızı hazırladık, kekimizde pişince, afiyetle yedik. Kuzum ev temizliğinde bana yardım ediyor artık, umarım çocuk işçi çalıştırmaktan içeri alınmam :)) İşler bitince bir uçak çalışması yapmış, bu barbiler de uçakta yolculuk yapıyorlarmış:
     Yemek ve uyku fasıllarıda bitince, akşam üzeri güneş te batmak üzereyken çıktık dışarıya. Hava hafif serinlemişti, yürüyüş yaparak Bahçelievler e gidelim dedik. Bu aralar Konya yolu genişletiliyor,
      Acayip şekilde yorulmuş olarak döndük Bahçeli den, son 10 dk. lık yol bana ölüm geldi resmen,dizlerim tutmadı ama bir gayret yürüdüm.
*****Pazar günü mis gibi kokularla uyandım, aşkım yine döktürmüş, güzel bir kahvaltı hazırlamış, uyandırdı bizi, bizde miskin miskin kediler gibi birbirimize sürtünerek uyandık :) Saat 10:30 suları. Sonra bir hız hazırlandık ve Dilek cimdeki güne yetiştik, yetiştik diyorum ama tek çocuklu aile olarak, günlere ilk gidende biz oluyoruz nedense :)) Hepsi geç kalıyorlar. Dilek cim döktürmüş yine, diğerleride tek tek dökülünce...sohbet, kahkaha...

Etkaca dedi ki...

kek cok lezzetli gorunuyor elerinze saglik:) balkonda yapilacak cay keyfiyle de tadindan yenmez :))

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Cok guzel bir hafta sonu olmus ,kek harika gorunuyor ikinizinde ellerine saglik bu arada naz cimin yeni sac sitiline bayildim oh ne guzel gunde harika bir masa sefaniz olsun en kotu gununuz boyle olsun operim cok:)

lovehouse dedi ki...

Etkaca,çok tşkler :)aynen öyle,öptüm :)

Öznur cum,tşk ediyorum,Amin canım,cümlemizin :)
sevgiler...

Hilal-AnnendenMektubunVar dedi ki...

ana - kız hep şık hep güzelsiniz ferdacım maşallah diyorum kocaman size :)

ayak izleri-sevgi dedi ki...

gökkuşağı keki hala denemedim ben ya.. sen yapmışsın bak gene aklıma geldi.. bir ara mutlaka yapıcam.. bahar geldi, hoş geldi.. mutluluğu da beraberinde getirdi ne güzel.. hep böyle neşeli resimlerde buluşalım..

lovehouse dedi ki...

Hilal cim,çok tşk ediyorum,o senin güzelliğin :) öptüm sizi :)

Sevgi cim,dene mutlaka,biz için o kadar değil ama çocuklar çok seviyor :)
tşkler,inşallah :)

maviye iz süren dedi ki...

Gökkuşağı keki ilk defa gördüm merak ettim
Gülce ye ben de süpürme,toz alma işlerini yaptırıyorum,merak ediyor şöyle birkaç yapıp bırakıyor yine:)
dostlarla muhabbet de pek hoş
sevgilerimle

lovehouse dedi ki...

Bahar cım,bu yaşlarda anne-baba temizlik yaparken onlarda merak salıyorlar,birde 'yardım ediyorum,bende yapabiliyorum' duygularını besliyorlar sanırım, ellerine çokta yakışıyor bıcırıkların :))
tşkler canım.öpüyorum sizi :)