4 Haziran 2014 Çarşamba

Anaokulu Yıl Sonu Gösterisi & İlk Kendi Başına Ekmek Alışı

      Birçok aile gibi duygulanmadım ama çok sevdim gösterilerini kuzuların, hepsi çok emek vermişler, çırpınmışlar belli, saatlerce günlerce çalıştılar öğretmenlerinin nezaretinde. Her gün çok yorgun geliyordu kuzum eve. Pek önemsememiştim açıkçası, çocuk bayramındaki gösterileri pek içaçıcı olmayınca, bu seferinde aileden kimseyi de davet etmemiştik. Ama inanılmaz başarılı buldum kuzucuklarımı. Sanırım 4 yada 5 farklı gösteri sundular, hepsi de birbirinden şirindi. Kuzumun gözleri ışıl ışıldı ve nerdeyse hep bize baktı, biz de alkışlarla cesaretlendirdik aşkımızı :)
     Yeni evimize kantinin çok yakın olduğunu söylemiştim, kuzum da da bir heves sormayın;'anne artık kendim size ekmek alabilirim' diyordu. Bir sabah gönderdim, parayı da eline verdim. Almış gelmiş kuzucum, o anı ölümsüzleştirdim tabiki de :)
     Ayrıca Samsun dan alıp, bir çırpıda bitirdiğim kitabım; Piruze ve Oğulları, Sinan AKYÜZ'ün, çok sevdim, tavsiyemdir.

Hiç yorum yok: