3 Haziran 2014 Salı

Ara Vermiştim...

Neler oldu neler...
Bloguma bir süre bilerek ama istemeyerek ara vermiştim. Aklımda olanları ve fotoğraflarını yazıp, yayınlama isteğim karşı konulamaz bir hal alınca, tekrar oturdum blogumun başına :) Arkadaşlarımı takibe devam etsem de maalesef yorum yazamadım, orda da ismim çıkacaktı diye :( Hepinizi çok özledim bunu bilmenizi isterim...
Biz taşındık biliyormusunuz, hem de Ankara nın diğer bir ucuna, eşimin lojmanlarına...1 ay oldu taşınalı. Diğer evimiz yaz aylarında bir cennet bahçesi olmasına karşın, kış aylarında bizim için bir kabus gibiydi doğrusu. Çok üşüdük orda, kızımın odasına sığındık uyku vakitlerinde vs. Ne kadar kombi yakarsak yakalım fayda etmedi soğuğa karşı...düşündük düşündük, uzaklığına rağmen lojmana taşınmaya karar verdik. Bu yeni evi hepimiz çok sevdik, istediğimizden de geniş ev, ilk oturan biziz, kantinimiz, kuaförümüz yanıbaşımızda, en önemlisi de kızımın bisiklet sürebileceği alanların yanında, güzel de bir oyun parkı var. İlerleyen dönemlerde cafe tarzı bir çay bahçesi ve kondisyon salonu da eklenecekmiş. Şu an basket ve tenis sahası var. e daha ne olsun demi? :)

NOT: Yukarıda gördüğünüz çalıları Altınparkta atıl şekilde bulup eve sürükledim, aklımdaki ise, üzerinde gördüğünüz kelebekleri renkli kartonlardan yapıp takmaktı, çok hoşuma gittiler, evime renk kattılar :)
Blog yazmaya ara verince fotoğraf sırasını da takip edemedim, telefonumdakileri de yükleyemedim açıkçası, yani foto sıralamam konuyla alakalı olmayabilir, şimdiden affınıza sığınıyorum...

Hiç yorum yok: