6 Kasım 2017 Pazartesi

Sınav

     Oy oy oyyy tüm hafta sonu nerdeyse evdeydik kızımla ve bu-nal-dıııım. Bu hafta hergün bir sınavı var okulda. Dolayısıyla 2 gün boyunca sınavlarına hazırlanmasına yardım ettim. Bu benim için bir ilkti, çünkü hep babası bu görevi üstlenirdi. İş başa düşünce ben de hakkını verdim ama hayatımda bu kadar sıkıldığım az olmuştur diyebilirim. Hazır mıyız? Evet diyebilirim.
     Bence ilk dört yıl sınav olmamalı okullarda, gerçekten erken ve stres dolu. Hafta içi 2 gün öğretmen geliyor eve toplamda 4 saat ders görüyor, gündüz 14.30 a kadar zaten okulda. Okul çıkışı beni beklerlerken 17:00 ye kadar ödevler yapılıyor. Her hafta bir hikaye okuyup cuma günleri sınav oluyorlar. Dinlence olarakta Cumartesi leri 1 saat piyano ekledik programına. Kolaylık diliyorum çocuklara...
     Cumartesi dışarı 2 saatlik çıktık sadece. Piyano kursuna gidip geldik. Kızımın kurstan mutlu çıkması çok sevindirdi beni. Aylardır piyanoya dokunmuyordu. Yeniden ısınacak sanırım :)

   

4 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Kuzuya sınavlarında başarılar diliyorum...

lovehouse dedi ki...

Çok teşekkür ederiz :)

NE dedi ki...

Merhaba benimde 10 yasında kzım var.piyano kursunu soracaktım.Nereye gidiyor ve öğretmeninden menunmusunuz.bizim bir öğretmen yüzünden soğudu.piyano ögretmenide önemli bana göre sakıncası yoksa isminide ögrenebilirmiyim

lovehouse dedi ki...

Merhaba NE,
Öğretmene ısınması, onun dilinden anlaması çok önemli, bu konuda 4 yaşlarındayken kızımın yüzme öğretmeni nedeniyle çalışmayı bırakması acı bir deneyim olmuştur bizim için.
Nerede oturduğunuzu bilmiyorum,biz Ankara da oturuyoruz. Yer Yenimahalle. Yenimahalle Sanat Merkezi'nde Büşra öğretmen. Kızım çok sevdi, sıcak ve donanımlı bir öğretmen.
Daha önce Bahçelievler Sanat Merkezi'ne gidiyordu, Nazlı öğretmeni de tavsiye ederim. 1.cadde de yanlış hatırlamıyorsam. Biz semt değişikliği nedeniyle Bahçelievler uzak kaldığından değiştirdik.
Umarım sizin kızınızda tekrar severek devam eder Piyanoya, sevgiler...