14 Kasım 2017 Salı

Samsun Bafra'dan Gelin Aldık :)

     Aklımın ucundan geçmemişti bayramda memleketten ayrılırken Karadeniz'i tekrar görebileceğim. İş arkadaşım evlenme kararı alınca da düşünmedim, Samsun da düğün yapabileceğini. Cumartesi sabah 5 arkadaş çıktık yola, güle oynaya, sohbet muhabbet vardık Bafra'ya. Çok sevdik orayı da, minicik bir ilçe beklerken, epey büyük ve gelişmiş olduğunu gördüm.
     Bafra pidesi yemeden gelmedik tabi. Ayrıca Müze'yi de gezdik. Nikah ile düğün arasındaki 2 saati değerlendirip ilçeyi gezdik.


     Düğünde sahnede epeyce döktürdüğümüze kanaat getirip yaklaşık 1 saat sürecek Samsun yoluna düştük. Orada bizi bekleyen sürpriz çok mutlu bir akşam geçirmemizi sağladı.
     Ertesi sabah kahvaltı sonrası kendimizi 'deniz görmemiş masum Ankaralılar' olarak deniz kenarına attık. Hava öyle güzeldi ki ayaklarımı suya sokmadan gelsem aklım kalırdı. Delice pozlar verip resim çektirdim. Biraz şöyle biraz böyle derken 30 a yakın poz çekilmişim :)))




     Dönüş yolunda başka bir aracın ezip geçtiği ve halen can çekiştiğini gördüğümüz bir yılanı kenara aldık :( Eve döndüğümde özlemden sevinç çığlıkları atan kızımla hasret giderdik. Sanırım bu yıl son yolculuğum Samsun'du.


        Okula ara verince okumalarıma devam etmeye başladım bu yıl. Yıllar önce okuduğum yeniden hatırlamak istediğim Suç ve Ceza'yı bitirdim bu ay. Sırada Karamazov Kardeşler var.

4 yorum:

Ayşe'nin Kozası dedi ki...

Benim memleketime gitmişsin:) Giderken de Çorum dan geçmiş olmalısın:) Bafrayı sevemedim ben ama yine de memleketim, senin gibi güzel bakışlarım olmadığından belki de..
Suç ve cezayı ikinci kere okumak için ben de yeni baskısını aldım iş bankası yayınlarından ve kocaman bir kütük gibi karamazov kardeşler yatak baş ucumda, bitiremedim...

lovehouse dedi ki...

Bana yaptığın yorumu görmeden okumuştum blogunu, güldüm. Evet aklıma geldiniz yolda ve Bafra da. Hiç tanımadığım halde kalbimde ve fikrimde bu kadar yer etmiş olman çok ilginç,yazılarından tanıyorum, içinin güzelliğini hayret ederek görüyorum. Bu zamanda böyle insan kaldı mı diyerek.
Ankara ya geldiğinde mutlaka bekliyorum ama mutlaka tanışmam gerek bu güzellikle :)
Ben de henüz başlayamadım Karamazov Kardeşler'e, vergi zamanı olunca işyerinde çok yoğunum, evde zaten uyuyana kadar oturma fırsatım olmuyor.
Sevgiler :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Geçen sene Doğu Karadeniz turu yapmıştım. Şimdi de Samsun ve Ordu2yu görmek istiyorum.Umarım bir gün kısmet olur.

lovehouse dedi ki...

Umarım Gamze Hanımcım, İlkbaharı tavsiye ediyorum :)