25 Temmuz 2018 Çarşamba

Blog Yazarlığı

 


      Başlığı böyle atınca pek havalı oldu, silsem mi derken...azıcıkta benim havam olsun dile kolay tam 10 yıl bitmiş yazmaya başladığım günden bu yana diye vazgeçtim :)
      16 Haziran 2008 de kızıma hamileyken başlamıştım yazmaya. O dönemler ne çok şey oluyordu yazacak. Hamilelikti, doğumdu, adım adım kızımın büyüme macerasıydı...Şimdilerde daha çok ailece yaptığımız geziler yada güncel konularda yazmaya çalışıyorum. Blogla birlikte kızımda büyüdü, Ekim in sonunda 10 yaşı bitiriyor...10 10 gidiyoruz bakalım.
     İnsanın okunduğunu bilmesi hoş bir duygu, istatistiklere bakıyorum ara ara...en çok okunan postum, kızımın doğduğundan 3 yaşına kadar kustuğu, pütürlü gıda yiyemediği, blendır annesi olduğum dönemlere ait 2 postummuş. Çok soru geliyor bu iki yazıma. İstekle cevap veriyorum, yardımcı olmaya çalışıyorum ailelere. O dönemler çektiğimiz sıkıntıyı bir biz biliriz bir de bizimle aynı sorunu yaşayanlar. Allah beterinden saklasın. İşte benim meşhur 10 yıldır takibi hiç azalmayan 2 postum:

cigneme-terapisticocugum-cigneyemiyor.

pütürlü gıda


18 yorum:

deeptone dedi ki...

ha haaa çok tatlıı. ayrıca kutlarım. 10 yıl ha. çok eskiymişsiniz. bir de handan var bak, blogu "bir", o da on onbeş yıl filan olmuş. eskiden daha çok yazıyormuşsunuz amaaa. sakın unutmayın bloguuu. görüşürüz yineee :)

lovehouse dedi ki...

Hoş geldiniz bloguma :)
Eski sayılırım ben de :))) Handan...evet başka blog yorumlarında ismini görüyorum, uğrayacağım bloguna.
Eskiden kızım küçüktü, haliyle yazacak çok şey oluyordu, şimdilerde küçük ergen tavırlarında geziyor :))) Bırakırmıyım hiç yazmayı, bazen ara versem de benim uğrak yerimdir bloglar.
Sevgiler :)

deeptone dedi ki...

son yazıma bir baksanaaaa amaaaa :)

YILDIZ dedi ki...

Merhabaaaa. Blogun çok güzel. Deep'in öneris ile geldim. Ben de beklerim. Sevgiler :))

lovehouse dedi ki...

Deeptoneciğim :))) Baktım baktım çokta teşekkür ettim, akşam akşam çok mutlu oldum :)

lovehouse dedi ki...

Merhaba Yıldız, hoşgeldiniz bloguma, ne güzel oldu böyle, sağolsun Deeptone :)
Hemen iadeyi ziyarete geliyoruuum :)))

Mavi Gökyüzünün Elleri dedi ki...

voah, 10 yıl dile kolay. Deep önermese böyle güzel bir blogu bulamayacaktım. :D
Sizi de benim bloguma beklerim.
Nice 10 senelere. :D

herteldenşef dedi ki...

10 yıl yahu dile kolay! Ve çok güzel bir duygu, niceleri olsunn ;)

Mutlu Anlar Koleksiyoncusu dedi ki...

Deeptone sayesinde haberdar oldum buradan. Dilerim nice 10 yıllar geçer, sağlıkla ve mutlulukla :) Neşeli sevgilerle :)

*mehtap dedi ki...

10 yaş çocuklarda en sevdiğim dönem sanırım.benimkilerin o hallerini özlüyorum.kıymetini bilin çabuk büyüyorlar.
Blog yazmak zevkli , severek yapıyorsanız yıllar nasıl geçiyor anlaşılmıyor galiba.Kutluyorum 10 yıllık blog yazarlığınızı.

Yenilenme Projesi dedi ki...

10 yıl vay beee dedim kendi kendime tebrikler :)
deepten geldim bu arada banada beklerim sevgiler :)

lovehouse dedi ki...

Mavi Gökyüzünün Elleri,hoşgeldiniz :)
Ben de size uğradım, çok teşekkür ederim :)

lovehouse dedi ki...

Herteldenşef selam :)
Çok teşekkür ederim, azimle devam ediyorum :)

lovehouse dedi ki...

Mutlu Anlar Kolleksiyoncusu merhaba hoş geldiniz :)
Deeptone olmasa nasıl tanışırdım sizlerle, çok teşekkür ederim :)

lovehouse dedi ki...

Mehtap hoş geldiniz :)
Kızımla zaman geçirmek, son çocuk hallerini izlemek gibisi yok haklısınız :)
Ayrıca çok teşekkür ederim, evet zevk alıyorum ama eskisi gibi herbirşeylerimizi anlatmaktan,çoğu fotoğrafı eklemekten çekinir oldum, malum ortam çok kötü...

lovehouse dedi ki...

Yenilenme Projesi, hoşgeldiniz :) Bende iadei ziyaret yaptım. Deep sağolsun :)
Çok teşekkürler :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok derinlerden geliyorum! Sevgili Deep ten! Benim bolugumda 2019 Nisan ayinda 10 yilina basacak! Yeni farkettim,ne kadar uzun zaman olmus! Bir iki yildir cok devam edememis olsamda burasi benim canimin taaa icidir!

Cok güzel arkadaslar edindim,aile ortamim gibi huzur buldugum tek yer!
Devamini dilerim,yeniden görüsmek dilegiyle,sevgiler size...

lovehouse dedi ki...

Bir Terazi Kızı selam hoşgeldiniz bloguma :) Deep sağolsun sayesinde bir çok arkadaşım oldu, ne söylesem az gelir kendisine :)
Oooo sizinde olmuş benim kadar blog yılı. Benim içinde terapi burası, eskiden daha yoğundu buralar, diğer sosyal medya hesapları işleri kolaylaştırınca sakinledi haliyle. Ama ben post yazısını azaltsamda vazgeçemiyorum yazmaktan :)
Görüşmek üzere, her zaman beklerim.