15 Kasım 2018 Perşembe

Bizden Haberler...

     Pazar günü sahte bir güneş, yakıcı bir soğuk vardı Ankara'da. Bilemiyorum belki biz öğleden sonra çıktık diye soğuktu. Yinede Ahlatlıbel'de yürüyüş yaptık renk renk sonbahar yaprakları arasında.  Kuzuyu parkta oyaladık. O ısınmışlıkla birer bira içip atıştıralım diye dışarda oturduk. Kısa süre içinde buz tutan yerlerimiz nedeniyle içeriye dar attık kendimizi :))


      Sonrası mis gibi sıcak ev halleri...


Kızımın 1. yazılıları bitti çok şükür, bizde bir rahatlama baş gösterdi. Gerçi artık başında oturup çalıştırmıyoruz ama yönlendirmek ve evde ortam ve sessizliği sağlamak adına çalışmalarımız oluyor.  Aralık ayında 2.ler başlıyor, yine kampa gireriz ailecek :)) Henüz 5. sınıf öğrencisi olduğunu düşününce yüreğimi afaganlar basıyor resmen. Yok arkadaşlar yok, sakın ola geç anne baba olmayın. Bir saatten sonra gerçekten yetişemiyoruz ve çok zorlanıyoruz. Tabi başa gelen çekiliyor o ayrı.


Geçen akşam klasik instagram kızı olarak, o mecralarda öğrendiğim Havuç Rüyası tatlısından yaptım. Kızımın hakkını yemeyeyim, epey yardım etti bana. Görüntüsü cezbedici, tadı ise hafif ve hoş. Misafir içinde hem görsel hem tat olarak isabetli bir seçim olur diye düşündüm. Tabi bu seferki kendimize :) Benim bisküvilerim az olduğundan 3 kat ve ara ara dizerek yaptım ama aslı daha sık ve 4 kat bisküvi ile yapılıyor.


     İşlerim çok yoğun ama sırf dinlenmek için bile olsa, takip ettiğim blogları okuyup ziyaret ediyorum. Bana da bekliyorum. Bu aralar yeni yeni blogerlar katıldılar aramıza. Ne hoş oldu, yeni yüzler, başka başka tarzlar. Deeptone'nin katkısı çok fazla farkındayım. Sevgiler hepinize :)



16 yorum:

Geçmiş Bahar Mimozası dedi ki...

Havuç Rüyası enfesss duruyor, ellerinize sağlıııık :)

Merve Uzun dedi ki...

Leziz görünüyorlar; ellerinize sağlık! :)

*mehtap dedi ki...

Afiyetler olsun..

lovehouse dedi ki...

Sevgili Geçmiş Bahar Mimozası, Merve Uuzn ve Mehtap, çok teşekkür ederim hepinize , buyrun beraber olsun :)

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Güzel bir gün geçirmişsiniz. Havuç rüyası da güzel olmuş, lezzeti lezzet katsın hayatınıza.

deeptone dedi ki...

tatliş aileeee :)

lovehouse dedi ki...

Deep :) sevgiler :)

lovehouse dedi ki...

Yüreğimin İklimi, hafta sonlarını sabırsızlıkla çekiyorum :) Çok teşekkürler :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Tatlının görüntüsü harika..Mutlaka tadı da öyle olmalı, ellerinize sağlık.

Beyaz Yakalı dedi ki...

Görüntüsü de ismi de güzelmiş Havuç Rüyası'nın. Biz de deneyelim evde yapmayı, sever bizimkiler de..

deeptone dedi ki...

miribağğğ :)

lovehouse dedi ki...

Gamze Hanım, çok teşekkür ederim,mutlu oldum :)

lovehouse dedi ki...

Beyaz Yakalı, mutlaka yapın, baymıyor hafif bir tatlı ve evet ismi çok hoş :)

lovehouse dedi ki...

Deepciğim sana da merhabaaa :)

Adsız dedi ki...

Merhabalar, blog takip etkinliğinden gördüm blogunuzu... https://sakuramevsimi.blogspot.com/2018/11/blog-takip-etkinligi-hadi-takipleselim.html burada da ben yazmıştım, ben de beklerim. Bu arada 100. takipçiniz olma şansına eriştim bir ödülü hakettim galiba :D

lovehouse dedi ki...

Wuuuu ben de ona baktım çok mutlu oldum, post açsam 100. diye ayıp mı olur diye utandım :) Çok teşekkürler, hoş geldiniz bloguma :) Geliyorum ben de, sevgiler :)