1 Kasım 2018 Perşembe

Doğum Gününde Beypazarı

     Yoğun bir hafta sonundan sonra yoğun bir iş hayatına dönüş yaptım Salı günü. Genel Kurulumuz var bu hafta sonu ve iyiki 3 günlük tatil yapmışız dedik ailece :)
     Can kızımın 11. yaş günü kutlamaları vardı. Parti istemedi bu yılda, arkadaşlarıyla geçireceği yada aile bireyleriyle olandan...bizimle şehir dışına çıkmak istedi sadece. Akdeniz-Ege en az 6 saatlik mesafe olduğundan, Karadeniz kesimi soğuk yada yağışlı olacağından tercihimizi sadece Beypazarı'ndan yana kullandık. Uzun zamandır gitmemiştik. Hayalimizde doğada kahvaltı, sonrası çarşısını gezip ıvır zıvır almak ve tabi dövme (hint kınası) yaptırmak vardı.
     Hava tam istediğimiz gibiydi Cumartesi, günlük güneşlik. Yine de kahvaltıyı mis gibi kuzinenin başında kapalı alanda yapmak iyi geldi. Sonrasında bol bol video ve fotoğraf çekimli bir doğa yürüyüşü yaptık. Kızım ne isterse o oldu. O söyledi biz yaptık, elimizden geldiğince mutlu etmeye çalıştık.

Havanın güzelliği









     Sonrasında çıkıp çarşıyı dolaştık, köy ürünlerinin tadına baktık. Havuç suyu bilenler bilir Beypazarı'na gidenlerin içmeden dönmediği, tadına doyum olmayan içeceğidir. Yanına karadut suyu da koymuşlar ama karadut benim için Ege'nin içeceği olduğundan yüz vermedim hiç. Oraların kekiği, ıhlamuru benim vazgeçilmezim. Hele köy ekmeği, simidi, 80 kat baklavası, havuçlu lokumu, havuçlu sabunu almadan gitmediklerimden.

Gördüğünüz Hint Kınası 2 güne silindi bileğimizden. Daha önce yaptırdıklarımız bir hafta kadar kalıyordu :(
Hepimiz geçtik arkaya eşim bile :)))

Yazdığına göre 70 li yıllarda görülmüş Beypazarı'nda en son panter. Ne olduysa kaybolmuş ama halen varlığına inanıyorlarmış.

Her köşesini bir uçtan bir uca gezdikten sonra, veda ettik Beypazarı'na.
Kızımın pastasını kesmek ve yemek yemek için Bahçelievler'i seçtik. Ankara'nın akşam keskin soğuğu başlamıştı ama Bahçeli resmen fıkır fıkır genç kaynıyordu. Neredeyse tıklım tıklımdı sokaklar. Hiç mi üşümez bu gençler ayol dedik ve yaşlandığımızı düşünüp gülüştük eşimle :)) Güç bela bir yer bulduk kendimizi sıcağa attık. Alttan üflemeli masalar yapmışlar iliklerim ısındı :)) Kızımın pastası geldiğinde tüm mekanın alkış tutması çok hoşuna gitti, nasıl edalar nasıl teşekkürler...bayıldık seyrederken. Çekirdek aile olarak video ve fotoğraf çekiminden sonra evimize yollandık. 


Sözümüz henüz bitmemişti, haliyle oturduk yere Monopoli oynamaya başladık. Baktım eşim mızıkçılık yapıyor, ev mev aldığı yok, zar tutup kendini iflasa sürüklüyor :))) Dururmuyum, hemen gizlice aldığım evleri ve paraları sakladım, ettim iflas :))) Mecburen kızımla eşim kaldı sona...Biz çıkalım kerevetine....


Böylece bir doğum gününü daha kapattık demiştim ama ertesi gün arkadaşım ve kızıyla planladığımız buluşmada sürpriz bir doğum günü kutlaması hazırlamışta haberimiz yokmuş. Çok çok sevindi yavrucuğum, şaşkınlığını izledim videodan defalarca, tabi kendimi de :))
Pazartesi mis gibi evde geçti, yemek temizlik ve kızımın dersleri ile. Bir ara çarşı yapıp, azıcık paten kaydı, buda ödül niyetineydi. Nice 3 günlere diyelim :)) 💕

Bu arada memleketimden gelen fotoğraf içimi yaktı, bizim oralarda hava çok güzelmiş hafta sonu, arada yağmur atıştırıp geçmiş. Dere tepe gezmişler İstanbul'dan gidenler. Bilseydim dedim içimden...





22 yorum:

Adsız dedi ki...

Bayildimmmm gercekten hem beypazarina hem guzel bu haftasonuna ^.^ kesinlikle beypazarini listeye hemen eklemeliyim

lovehouse dedi ki...

Sevgili Hayalperest, havalar soğumadan fırsatınız varsa gidin, bir günü kafa dinlemeli,yemeli içmeli, alışverişli ve gezmeli olarak geçirir, üstüne de Türk Kahvesini içip dönersiniz :)

Geçmiş Bahar Mimozası dedi ki...

Maaşallah :) Ne keyifli ne güzel bir zaman geçirmişsiniz ailece, daim olsun. Kızınızın doğumgününü de kutlarım; aydınlık, mutlu ve sağlıklı nice yaşları olsun kuzucuğun :)

herteldenşef dedi ki...

Mutlu yaşları olsun, anı biriktirmek ve doyasıya yaşayabilmek en güzeli.. :)

deeptone dedi ki...

ayyyyy vallaaaa ha haaa çok mutlu olduum okurken bakarken her şey çok tatlııııı :) kızın çok havalııııı monopoli çok komiiik beypazarı kurusuuuuu yerineee pasta yemişiniz oh oh hayat güzel :)

lovehouse dedi ki...

Geçmiş Bahar Mimozası, Amiin çok teşekkür ederim, kuzuyu mutlu edince biz de mutluyuz :)

lovehouse dedi ki...

Herteldenşef, Çok teşekkür ederim. Gönlünde yer edinmesi unutmaması dileğiyle :)

lovehouse dedi ki...

Deep, ayy ne güzel içimdekileri yansıtabilmişim demek :) Teşekkürler. Beypazarı'nın birtek kurusunu almıyorum, dişim kesmiyor artık :))

*mehtap dedi ki...

Kızınızın doğum gününü kutluyorum.
Beypazarı benimde görmek istediğim bir yer .Kısmet bakalım.

Julide dedi ki...

Nice seneleri olsun, gonlunce gecen :)

lovehouse dedi ki...

Mehtap, teşekkür ederim :) Günübirlik gidilip gelinecek ama üzerinizde hoş bir seda bırakacak minik bir ilçe, gitmenizi tavsiye ederim :)

lovehouse dedi ki...

Jardzy, çok teşekkürler, sevgiler :)

Beyaz Yakalı dedi ki...

Güzel bir gezi olmuş, doğum günü kutlu olsun. Hep sağlıklı, mutlu olsun.

anne kaleminden dedi ki...

Harika bir gün olmuş işte :) Hep gülümseyerek hatırlayacak :)
Monopolide bile bile iflas haaa, neden ben düşünemedim :)))

lovehouse dedi ki...

Anne Kalemindem kızım içinde umzrım öyle olmuştur :)
Eşim olmasa iflası ben de düşünemezdim ama kopya çektim resmen :)))

lovehouse dedi ki...

Teşekkür ederim Beyaz Yakalı,Amin :)

Yaşamdan Yazılar dedi ki...

Nice yıllara ve nice tatilli üç günlere 😀

lovehouse dedi ki...

Cem Kazan, çok teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Uzun süredir takip ettiğim, keyifle okuduğum bir blog'sunuz. Açıkça söylemek gerekirse samimiyetiniz ve sıcak kanlılığınız insanda tanışma arzusu yaratıyor. Blogta en çok tanışmak istediğim kişilerden birisiniz. Bana bıraktığınız yorumların samimiyeti bile beni çok mutlu ediyor, destekçi ve sımsıcak. Kendiniz kadar güzel bir gün olmuş, kızınız inanılmaz tatlı, maşallah kuzuya... Allah uzun, sağlıklı güzel bir ömür versin. Acısını göstermesin. Ailece nice güzel senelerini kutlayın, büyüsün de mezun olsun, evlensin, hayata karışsın o günleri de kutlayın :) Bende öpüyorum onu çok, doğum günü kutlu olsun yeniden! :))))

lovehouse dedi ki...

Sevgili Almanyalı Gelin, nasıl nasıl mutlu oldum anlatamam, ne güzel sözler bunlar, çoook teşekkür ederim. Ben çok mutlu oldum, hizlerimi geçirebiliyormuşum demek :) Biraz tez canlıyım ben, yazarken çoğu şeyi düşünüp, çoğunu yazmayı beceremeyenlerdenim ama demek biraz olsun hissettirebilmişim, çok tatlısınız. İnşallah kısmet olur tanışmak belli mi olur ve ne güzel olur :)
Amiin güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Öpücem akşam sizin yerinize de, sevgiler :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Nasıl güzel kutlamışsınız doğum gününü, nice güzel yaşları olsun.Hep mutlu olsun ve iyi insanlarla karşılaşsın.

lovehouse dedi ki...

Gamze Hanım, çok teşekkür ediyorum, ne güzel dilekler :) Amiin...