6 Kasım 2018 Salı

Mimlendim :)


      Yeni bir mimim oldu, sağolsun Beyaz Yakalı beni de dahil etmiş. Mimin fikir annesi İnciden Notlar. Bu mimi cevaplayan arkadaşlarınkini okudum hepsi ne güzel fikirler üretmişler, ne harika cevapları var. Özellikle Beyaz Yakalı öyle güzel cevaplar vermiş ki, blog arkadaşımla gurur duydum. Ellerine sağlık :)
     Gelelim benimkilere;

1. Sihirli değnek elinizde...İlk olarak ne yapmak isterdin?

Zorlu günlerden geçtiğim ama asla yılmadığım, çaresi elimde olmadığından yokmuş gibi yapıp, Allah'a dua ettiğim ve sevdiklerimle mutlu olmaya çalıştığım şu günlerde, değneğimle kötü insanlara dokunup, yaptıklarından pişman olmalarını ve özür dileyip ıslah olmalarını sağlamak isterdim. Bunlardan sadece benim çevremde yok elbette, dileğim kişisellikten de ibaret değil üstelik. Dünya üzerindeki tüm kötülükler adına dokunacak o değnek...

2. Hangi çizgi filmdeki karakter olmak istersin?

Ben iki tane seçmek istiyorum olamaz mı? Biri çocukluğumun sevgilisi Şeker Kız Kendi...ah nasıl severdim o lüle lüle saçlı, buğulu gözlü iyilik timsali kızı :)
Tabi birde tatlış kız Haydi var, hani derelerden tepelerden, uçsuz bucaksız yeşilliklerden koyunların yada köpeğinin peşinde çılgınca ve özgürce koşan, somun ekmeği ısırıp bir fırtta mis gibi sütünü içip büyükbabasını öptüğü gibi kendini güzelliğe atan Haydi...

3. Geçmişi değiştirme imkanın olsaydı neyi değiştirmek isterdin?

Atatürk ü ölümsüz yapmak...Sanırım en büyük isteğim bu olurdu ki şuan yaşadıklarımızı yaşamazdık Atam yaşasaydı.
Ayrıca mesleğimi tabiki, bu da yaklaşık 20 li yaşlardaki tercihlerimden kaynaklıydı. O yıllara bu akılla dönmek imkansız belki ama hayal buya :)  

4. Tarihte hangi zamanda hangi olayın içinde olmak istersin?

Geçmişte yaşamak istemezdim, ismimin anlamı gereği gelecek, yarın beni daha çok cezbediyor.

5.Görünmez olmak mı yoksa insanların düşüncelerini okumak mı?

Düşünceler çok özeldir benim için, merak etsem de yine de okumak istemezdim izinsiz. Görünmez olmayı ise çocukluğumda hep isterdim. Şimdi düşününce korktuğumda istemişim görünmez olmayı. Mesela iğne vurulmaya gideceğimde, düşüp yaralandığımda annem beni (eskiden çok vardı) polikinliğe götürmesin diye yada (uzun saçı çok seviyordum ama kıvırcık olduğumdan bonus gibi oluyordu uzayınca) heray saçların oğlanlar gibi kesilmek üzere kuaföre gitmeyeyim diye isterdim hayal ederdim kendimi :))

6. Bir ünlü ile tanışacaksın. Kim olmasını istersin?

Tabiki Mustafa Kemal ATATÜRK :)

7.Eger insan olmasaydın ne olmak isterdin ?

Ay yok ben başka birşey olmak istemezdim, aklı olan tek varlık insan. Gerçi aklımın ne kadarını kullanabildiğimde tartışılır ama yine de ben insan kalmak isterdim :)


Zevkle cevapladım, tam da boş vaktime denk geldi, gönlümce cevapladım, umarım siz de beğenirsiniz, isteyen tüm bloger arkadaşım yapabilir, sevgiler :)

10 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Ben de geçmişe gitmeyi isteyenlerden olurdum :)

lovehouse dedi ki...

Gamze Hanım :) Tercih meselesi tabi,sevgiler.

herteldenşef dedi ki...

İlk sorunun cevabı ne güzel öyle, insan birkaç defa okumak istiyor..
Keyifle okudum ben de, gönlümüzce cevapladığımız mimler çok eğlenceli oluyor değil mi.. :)

lovehouse dedi ki...

Herteldenşef, çok teşekkür ederim, duam hepimiz için :)
Kesinlikle, ben de severek eğlenerek cevapladım :)

deeptone dedi ki...

ayy çok duygulandım yaa birinci sorunun cevabında. dilediğin gibi olsun ki her şey :)

lovehouse dedi ki...

Deeptone, çok tatlısın teşekkür ederim :)

Beyaz Yakalı dedi ki...

Öncelikle benim yazım ile ilgili güzel sözlerin için çok teşekkür ederim, çok sevindim. Sen de benden geri kalmayan çok güzel, anlamlı cevaplar vermişsin. Keyifle okudum. Keşke elinde sihirli değnek olsa diye düşündüm ilk cevabını okuyunca. Dünyaya bir iyilik esansı salabilsek, herkes büyülense ve tüm kötüler silinse keşke.

lovehouse dedi ki...

Beyaz Yakalı, beğenerek okuyorum yazılarını :) a çok sevindim, çok teşekkürler, severek cevapladım. O esanstan çokça lazım sanırım, inşallah icat ederiz :)

Adsız dedi ki...

Merhaba, Ferda ismi benim için İnci Aral’ın Sadakat romanındaki erkek karakterdir. Okudunuz mu ?

lovehouse dedi ki...

Merhaba, Sadakat romanını okumadım, merak ettim :)