3 Aralık 2018 Pazartesi

Kadın-Yılmaz Özdil

   

     7 Kasım'da okumuşum ama buraya not düşmeyi unutmuşum. Kitabı Almanyalı Gelin 'in blogunda görüp almıştım ama kitap kapağı farklı benimkinin. Acaba aynı kitap mı yoksa başka bir baskısımı bilemedim. Almanyalı Gelin'den okuyup not aldığım o kadar çok kitap varki, henüz hepsini edinemedim. Kitap yorumları, incelemeleri çok başarılı. Sağolsun listemin çoğunu onun sayesinde dolduruyorum.
     Merakla alıp okudum, okurken de epey zorlandım, çokta üzüldüm. Roman olduğunu düşünerek okumaya başladım, kitap içindeki tarihler, yerler ve siyaset beni epey zorladı. Bir çoğunu bilmediğim kadın cinayetleri,tacizler..vs. derinden yaraladı ülkemin ve dünyanın genel olarak kadına bakış açısı.
Yine de unutmamak ve ders almak için el altında bulundurulması gereken bir kitap.


12 yorum:

LerzanKaradan.com dedi ki...

adını da sizden duyduğum bir kitap
yorumlarınızdan sonra merak ettim
teşekkürler

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Benimde okunacaklar arasında bekliyor. Keyifli okumaların olsun.

lovehouse dedi ki...

Sevgili Lerzan, bir roman sever olarak okumak zordu benim için ama mutlaka okunmalı diye düşünüyorum :)

lovehouse dedi ki...

Yüreğimin İklimi, teşekkür ediyorum :)

Mert dedi ki...

Kitap blogları süper :)
Ben de beklerim blog'uma, sevgiler :)

lovehouse dedi ki...

Kafa Dergi, benimki hertelden diyelim :))
Tabiki gelirim :)

deeptone dedi ki...

hiç okumadığım bir yazar. annem çok seviyo. bi sorayım ona nasılmış kitap.

lovehouse dedi ki...

Deep, Şuan Sözcü de köşe yazarı. Köşe yazılarını hep severek takip ettim ama kitabını ben de ilk okudum.

Merve Uzun dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun...

lovehouse dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum Merve :)

maviye iz süren dedi ki...

güzel yorumun için teşekkürler canım :)

lovehouse dedi ki...

Baharcım, çok teşekkürler :)