3 Aralık 2018 Pazartesi

Kanadı Kırık Melek'in Kanadına Takılanlar


     Sevgili Deeptone sağolsun, kitap ve yazarı ile tanıştırdı bizi. Kendisinden yaptığım alıntı aşağıda;

''Kanadı Kırık Melek'in Kanadına Takılanlar. Kitap. Yazan da Rukiye Türeyyen. Kendisi yüzde 99 engelli. Babasını kaybetmiş, annesi beyin ameliyatları geçirmiş. Okumayı yazmayı kendi öğrenmiş. Ve yazmaya başlamış. Sol elinin işaret parmağıyla bu kitabı yazmış.

Kendisi bu kitaptan para kazanabilirse annesine bir ev almak istiyormuş. Biz blogçular yardımseveriz. Bizler de onun kitabını alalım ve ona yardım edelim. İsteyenler onun hakkında bloglarında bir yazı yazsınlar ve böylece daha çok kişi duysun.''

İnşallah biz blogerlar sayesinde amacına ulaşacak Rukiye Türeyyen. Ne kadar paylaşıp duyurursak o kadar çabuk alabilecek evlerini :)


Sade ve Derin blogunda tanıtımın tamamını ve ayrıntılı bilgiyi görmek isteyenler bakabilirler.

8 yorum:

*mehtap dedi ki...

Her yerde bu kitabın tanıtımı dönüyor.Kitap yurduna girdim satışı en erken 6 gün sonra demiş!!

lovehouse dedi ki...

Mehtap, hafta sonu bir TV. kanalında da tanıtımını dinledim. Satışı tüm kitapevlerinde olacak diyordu. Yine bak istersen. Ben de yeni listeme ekledim :)

deeptone dedi ki...

oleey hadi hayırlısı. rukiye hanımın nasıl yazdığını gördün müü, bilgisayardaaa :)

lovehouse dedi ki...

Gördüm Deepciğim, tek parmakla neler başarmış, azimle yazmaya devam etmiş. Bize de destek olmak düşer. Paylaştığın beni de haberdar ettiğin için teşekkür ederim :)

Beyaz Yakalı dedi ki...

Ben de ekledim. Yürekle, emekle yapılan böyle güzel çalışmaları desteklemek gerektiğini düşünüyorum.

lovehouse dedi ki...

Beyaz Yakalı, elimizden geleni yapalım o halde :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Keyifli okumalar dilerim...

lovehouse dedi ki...

Gamze hanım, teşekkürler :)