27 Haziran 2019 Perşembe

Deep Tone - Yani!




     Sevgili Deep Tone'nin 'Yani' kitabını zevkle okudum. Yine kendi gibi içaçıcı bir kitap yazmış. Deep'in varlığını hep hissettim okurken. 3 ayrı genç kızın hikayesini anlatmış ama ben en çok Çağla ve Simay'a yakın hissettim kendimi. Gece, yanlızlığı ve eve kapanmayı daha çok seviyor. Diğerleri daha dışa dönük yaşıyor. Hikayelerini okuyunca sizlerde seveceksiniz eminim :) 
     Emeğine kalemine sağlık Deep :) Diğer kitaplarını okumayı iple çekiyorum. Biraz önce Sade ve Derin, Frambuaz'lı Hayat kitaplarını sipariş etmek istedim ama tükenmiş bulamadım her zaman aldığım sitelerde. (BKM Kitap - Kitapyurdu)

                                                             *******************

   




21 yorum:

GeCe (Gkhn) dedi ki...

Yenisi olduğum blog dünyasında gördüğüm en neşe dolu insanlardan biri, kitaplarına da bunu yansıttığından eminim. Gizemli yazar:)

lovehouse dedi ki...

Gece, yeni olmanıza rağmen çok çabuk tanımışsınız ne güzel :) Sıkılmadan okunacak, canlılığını hissettiren kitaplar yazıyor sağolsun :)

Babaannemintakvimciği dedi ki...

kendi de harika kitapları da ....

lovehouse dedi ki...

Babaannemintakvimciği, ne güzel söylemişsin :)

Turgay Aksoy dedi ki...

Beğendiğimiz bir yazar kendisi:)

deeptone dedi ki...

yaniiiiii :) hihi, gece, içedönük yönüm, çağla çocuksu yönüm, simay ise olmak istediğim, hihi. kitapyurdu ve bkm de gözükmüyor öyle mi. yayınevleri ile bu siteler arasında belki sorunlar oluyordur yaa bilemedim. şimdi baktım da, ankara ve eskişehirde bulunan insancıl kitapta varmış, şey, sade ve derin ve derin mavi varmış bu insancılkitap.com'da. fram orda yokmuş. ama nete yazarsan "frambuazlı hayat" diye, başka kitap sitelerinde var bu kitap daaa :) bi de tişkir amaaa :)

anne kaleminden dedi ki...

Ya süper olmuş:) Ankara' ya gelirse tanışalım ama böyle olmuyo gizemli gizemli :))

Adsız dedi ki...

Merhaba bloğunuzu takip ettim . Sizi de bloğuma beklerim teşekkür ederim

lovehouse dedi ki...

anne kaleminden, dimi? hiç aklıma gelmemişti tanışma isteği, sanki öylece kabullenmişim gizliliğini :))) Kimselere söylemeyiz tanıdığımızı Deep :))

lovehouse dedi ki...

Bi Çay, Hoşgeldiniz, gelirim tabi ben de, sevgiler :)

lovehouse dedi ki...

Turgay Aksoy, ben de hem buradan tanıdığım kadarıyla kendisini seviyorum, hem yazılarını :)

lovehouse dedi ki...

Deep, Çağla ve Simay tam benlik ama Gece ismi gibi, benlik değil :) Ellerine sağlık ne güzel yazmışsın :)
Araştıracağım tabi ama hep aldığım siteler diye söyledim, haberin olsun diye :)
Ne demek zevkle okudum arkadaşımın hikayelerini, daimi takipçinim, sevgiler :)

*mehtap dedi ki...

Kısmet olmadı bana okumak daha ama blogunu severek takip ediyorum.Çağla en sevdiğim isim ve kızımın ismi:)) Sanırım Deep'in ismi de Çağla ,öyle tahmin ediyorum:))

lovehouse dedi ki...

Mehtap, ben de henüz hepsini okuyamadım ama listemin başındalar :) Bilmiyorum, çok güzel bir isim ama ismi bence Çağla değil, böyle bir hata yapıp ipucu vermez herhalde diye düşünüyorum :)

EĞİTİM PINARI dedi ki...

DEEPTONE'NİN KİTAPLARINI BEN DE ÇOK MERAK EDİYORUM. ÇOK TEŞEKKÜRLER TANITIM İÇİN.

deeptone dedi ki...

ayy kaynaşma miminde yazdım yaa adımı işteğğğğ :) tahmin etmek zor değil kuuuu :)

lovehouse dedi ki...

Eğitim Pınarı, tavsiye ederim, tatlı dilli arkadaşımın kitaplarını :)

lovehouse dedi ki...

Deepciğim ben onu Blog adını tanıtıyorsun diye anlamıştım :)) Tamam tamam :)

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Deeptone'nin kitapları güzel. Tanıtım için çok teşekkürler.

Yurdagül Çelik dedi ki...

Deep,candır.Ben de onun kitaplarından ikisini okudum :))

lovehouse dedi ki...

Yurdagül Çelik :) Kesinlikle. Diğerlerini de okumak istiyorum en kısa zamanda :)