28 Haziran 2019 Cuma

Scottish Fold


Seçim sonuçları açıklanırken sevincimiz...

         İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı seçimini büyük bir merakla izledik 23 Haziran akşamı. Ekrem İmamoğlu'nun sonuçlar sonrası konuşmasını izlerken o kadar çok alkışlayıp bağarmışım ki, ertesi gün kollarım hamlamış, sesim kısılmıştı. Hayırlı olsun hepimiz için :)



       Bizim evde kış hazırlıkları başladı bile. Yaparken zorlansak bile, şöyle bitmiş halde kilere yerleştirirken kavanozlarımızı zevkten dört köşe oluyoruz. Bekarken her sene annemin evinde böyle hummalı çalışmalar olurdu. Ev batıyor, etraf kaynamış sebze kokuyor diye hiç hoşlanmazdım böyle günlerden, söylenir dururdum. Daha büyüyünce bilinçlenmeye başlayınca, bu hazırlıkların bulunmaz nimet olduğunu, annemin ne zorluklarla kış hazırlığı yaptığını anladım. Üstelik eskiden aileler daha kalabalık olduğundan, şimdiki gibi 5-10 kg. değil, 30-40 kiloluk belki daha fazla yapılırdı. Vah anacığım vah diyorum kendim 3-5 kavanoz hazırlarken.



     Geçtiğimiz hafta sonu yeşilliklere açılalım dedik arkadaşlarla. Hava mis şimdilerde. Gerçi erkekler sıcaklardan şikayetçi ama ben bu kadar uzun bir kıştan çıkınca söz verdim kendime, asla sıcaktan yakınmak yok diye :)) Bu arada hala evde yorgan kullanıyorum ben. Belki Temmuz'da alırım pikemi üzerime. Çalıştığım birimde gençten bir arkadaş vardı. Sürekli klimayı açıp bizi dondurunca erkekler, hep şikayet eder dururdum. Köşe kapmaca oynardık, erkekler açar, biz kapardık gizlice :)) Birgün 'abla sen cehennemde çok rahat edeceksin' demez mi? :))) Ateşli ortam ya :)))


Cimilli Venüs

Yukarıdaki bizim yeni kedimiz oluyor. Cimilli ismini eşim, Venüs'ü kızım koydu.  Kedimiz diyorum ama evde yarım saat kadar ancak misafir edebildik kendisini. İnternette kedi sahiplendirmek isteyenleri ararken bulduk bu güzel hanımı. Hemen görüşmeleri başlattık ve geçen Cuma akşamı gittik aldık sahibinden. Görseniz korkardınız halini. Pislik içinde her yeri, gözleri akıyordu. Sahibi elimize vermeden taşıma çantamıza koyuverdi. Bu aralar ilgilenememişmiş kediyle. Ne ilgilenememesi, resmen kaderine terketmiş bu kuzuyu. Biz alıp eve koştuk hayatını kurtardık diye de sahibine birşey demeden kaçtık.
      Arabada öyle kötü bir koku oluştu ki sormayın. Eve gidip yemek yer yemez çantadan çıkarmadan veterinere koştuk akşamın köründe. Veteriner çok zor şartlarda yaşamış dedi ve mikrop almış, gözleri akmış, ishal olmuş dedi. Yatırdık mecburen kliniğe. 1 hafta kadar kalacak bakacağız dedi. Bu gün 8.gün ve halen ishali düzelmemiş Cimilli Venüs'ün. Serum verilmeye antibiyortik tedavisine devam ediyorlar. Kızım hergün dualar ediyor başka bir hastalığı olmasın diye. Corona Virüsü tetkiki yapacaklar ve sonuç pozitifse bu hiç iyi değilmiş, Fib türüne geçtiyse hiç hiç iyi değilmiş. İyi olsun diye dua ediyoruz. Nasıl uysal nasıl sevgi dolu bir kedi. Veteriner muayene ederken çok sevdi onu. Biz de ilk hareketlerini orada gördük. 



21 yorum:

Babaannemintakvimciği dedi ki...

o akşam bizim evde de durumlar aynıydı...kediciğe çok üzüldüm düzelmesi için ben de çok dua edeceğim...sevgilerimle..

Derya dedi ki...

Kışlık hazırlıklarda kolay gelsin, seçim sonuçları bizi de mutlu etti, hayırlı olsun, ah pisicik nasıl tatlı canım ya, inşallah başka rahatsızlığı olmasın iyileşip çok sevileceği evine bir an evvel kavuşsun, iyi haberlerinizi bekliyor olacağım. Oğlum da çok istiyor sadece sevmek değil bakıp ilgilenmek çok ciddi desek te anlamamakta direniyor bakalım nereye kadar erteleyeceğim, mutlu haftasonları.. :)

LerzanKaradan.com dedi ki...

kış hazırlıklarını ben de hiç sevmem ama dediğiniz gibi de hazır olunca süper oluyor. Özellikle bu sene bolca kavanoz domates yapmayı düşünüyorum çorba ve yemekler için

Kediniz için çok üzüldüm. Rabbim şifa versin dualarım onunla

Arif ÖZTÜRK dedi ki...

Evlilikten sonra bir çok şeye bakış açımız değişiyor sanki..

anne kaleminden dedi ki...

En sevdiğim kedi cinsinin en sevdiğim rengiii :) Çok tatlıı.. Umarım çabucak iyileşir ve aranıza döner, sıcacık yuvasına kavuşur Venüs Kedicik ♥♥♥

deeptone dedi ki...

seçim ivit yaa :) gezmekler devam oh :) kış hazırlıklarııı ne güzeldir yaaa :) bu tür kedi ivit çok uysal ve sessiz. arkadaşlarda var ordan biliyom. evde sessiz sessiz duruyor. sevilmeyi seviyo gurulduyo işte. ama cimilli venüs yazık yaaa birileri kötü bakmış olmalı. ay sizde mutlu olur oh şanslı kediiiii :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Ayy kedicik inşallah bir an evvel iyileşir ve yuvanıza misafir olur.

Yüreğimin İklimi dedi ki...

kışlık hazırlıkların için kolay gelsin. Cimilli venüs nasıl bir güzellik öyle eve geldiğinde benim yerime de mıncırın azcık onu.

lovehouse dedi ki...

Deepciğim, çok tatlış birşey, o kadar iğneler serumlar gıkı çıkmıyor kuzumun. İnşallah mutlu olur canım biz de :)

lovehouse dedi ki...

Gamze, geldi evde şimdilerde ama tedavi süreci devam ediyor. İyi olması için elimizden geleni yapıyoruz, teşekkürler :)

lovehouse dedi ki...

Yüreğimin İklimi, teşekkürler ama bitecek gibi değil, ne görsek kıtlıkmış gibi dolaba atalım hevesindeyiz :))
:)) Ah bir iyileşse nasıl seveceğimizi şaşıracağız, masum masum bakıyor suratımıza :)) Mıncırırım tabi zevkle :)

lovehouse dedi ki...

Babaannemintakvimciği, :)) hopla zıpla faslı
Ayy çok teşekkür ederim, iyileşsin güzel kuzum :)

lovehouse dedi ki...

Derya, teşekkür ederim, hepimize hayırlı olsun :)
Corona Virüsü negatifti, çok sevindik ailece ama grip ve ishal halen geçmedi beklemedeyiz.
Oğlunun şanslı olduğunu söyleyeceğim, çünkü bahçe var sizde, en azından orada sevebiliyor, yemek verip ilgilenebiliyor diye düşünüyorum ama yine de kendine ait bir kedisi olsun istiyordur. Çok iyi düşünüp almak lazım, sorumluluğu çok. Getirisi hem çocuklarımıza hem bize var, sevgisi oyunculuğu vs. teşekkür ederim, sevgilerimle :)

lovehouse dedi ki...

Lerzan Kara, zor ama gerçekten iyi oluyor. Bu kış benim de domatesler az geldi. Sanırım iyi stok yapacağım bu yıl :) Size de kolay gelsin hazırlıklarda :)
Çok çok teşekkür ediyorum dua için, iyi olacak inşallah yavrucağımız :)

lovehouse dedi ki...

Arif Öztürk, :))) kesinlikle

lovehouse dedi ki...

anne kaleminden, yaa nasıl uysal bir de. Şimdi gözler akıyor,tüy döküyor, görüntü bizler nasıl ağır grip olunca berbat haldeysek, o da öyle görünüyor.Hele bir iyileşsin parlayacak kuzucuğumuz :)
Çok teşekkür ediyorum, sevgilerimle :)

Yurdagül Çelik dedi ki...

Kediniz ne sevimliymiş.
Tek yaşadığım için kış hazırlıkları yapıp dolaba atmıyorum ama annem hala yapıyor :)

lovehouse dedi ki...

Yurdagül Çelik, çok teşekkür ederim, çok seviyoruz biz de :)
Tek kişi için fazla olur tabi hazırlık, annenizden faydalanabilirsiniz :)
Sevgiler :)

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Kış hazırlıkları çok güzel.

lovehouse dedi ki...

Eğitim Pınarı, çok teşekkürler, yorucu olsa da kışın yemesi güzel oluyor :)

EĞİTİM PINARI dedi ki...

YORUCU ANCAK NEYLERSİN; EMEKSİZ YEMEK OLMAZ.