11 Haziran 2009 Perşembe

AFACAN DENNİS'İN İZMİR MACERALARI-2

İnternette oluşan sıkıntı nedeniyle bir türlü maceraları kaydedemedim ve yeniden yazıyoruuuuuuummmmmmmm..................
***Orda valiz sapığı oldun, oturtuyorum çanta yada valiz başına....dakikalarca fermuar ve kulpuyla oynuyorsun :))
Babaannenle seni duşakabine sokup bir güzel yıkadık,ağlamadan şaşkın şaşkın bakındın miniğim.
Deden bizi Konak Orduevinde yemeğe götürdü,güzel manzaralı bir yer,çokta hoş oldu,teşekkür ediyoruz.
Deden '' sarı kızım,cin gözlü kızım '' diye sevdi seni hep :)))

TATLI-SERT KIZIM BENİM....

Hergün biryerlerde gezdik dolandık,sağolsun babaannende bizimle çok ilgilendi,güzel yemekler pişirip bizi ağırladı....Babaannenin komşuları bizi görmeye gelmişler,hayırlı olsuna...Tanıştık,çok hoş bayanlarmış,senide çok sevdiler,onları bir izleyip dinleyişin vardıki görmeye değer doğrusu...

Gitmişken Tülin teyzenle ve güzel kızı Melis ablanlada buluşup,eğlenceli bir akşam yemeği yedik,bizi ağırladıkları için teşekkür ediyoruz kendilerine.
Bende babanda seninle daha uzun bir zaman birlikte olmanın tadını çıkarttık.

İzmir dönüşü deden ve babaannenin memleketlerine uğradık,bahçelerinde resim çekildik,babişin eski anılarını tazeledi,bize anlattı....

Bahçe bakımsızlıktan ne hale gelmiş,ağaç filan yok zaten,zamanında portakal ağaçları varmış,dedeyle babaanne zamanında(Allah rahmet eylesin) oralar yaşanılasıymış....Şimdi çöl olmuş...Babişin çok üzüldü...
***Yine Aydın yolu üzerinde çöp şişçiler meşhurmuş,uğradık,hAkikaten harika yapmışlardı ellerine sağlık.

Zorlu ama keyifli bir yolculuk sonrası senin dinlenmen için Afyon DSİ den yer ayırttık,bir gece konakladık.Afyon un sucuklu pidesindende yeme şansımız oldu,harikaydı....

Ankara ya girer girmez biraz günü geçmiş olan aşılarını yaptırıp evimize öyle geçtik.Anneannen heyecanla seni beklediğinden,hemen bize geldi,bizde bu sayede eşyaları düzenledik.'Zayıflatmışsınız kızımı ' dedi. :)))

Anneannenle gezip durduk,bezelyeler ayıkladınız beraber :) , kirazları boca ettin koltuklara....herşey serbest sana,keşfediyormuşsun herşeyi,anneannen öyle diyor....Üstelik alışveriş arabasına bile biniyorsun artık :)))