25 Haziran 2009 Perşembe

KENDİN UYUYORSUUUUUUUUUUN....



     Bu günlerde hep güzel şeyler oluyor şükürler olsun...
21.06.2009 Pazar gününden bu yana akşam uykuların için seni ayağımda sallamam gerekmiyor.Tabi ilk akşam biraz zorlandık ama devamı güzel geldi.Seni yatağına koymadan önce öpüyorum, 'iyi geceler birtanem,e e e e,uyku zamanı aşkım,uyu bakiiim canım kızım' diyorum.Yatağına yatırıp bir daha öpüyorum.Sen biraz mızmızlanıyorsun,üzerini örtünce klasik hareketin olan; kolunu ağzına alıp uyku moduna geçiyorsun,arada yine mızmızlanıyorsun. 10 dakika içinde uyuyorsun.Bende gizlice seni izliyorum.Bu zaman diliminde ışığı kısık tutup bekliyorum.Uyuduğunu anlayınca ışığını kapatıyorum.Işık kapalıyken uyutmayı deneyince tepkin fazla oldu bende böyle yapıyorum.Anneannen bu durumun değişebileceğini,bazen sallanarak uyumak isteyeceğini söylüyor.İnşallah öyle olmaz.Bu çarşamba gündüz uykundada denedim,biraz ağladın ama uyuyakaldın kuzum.Bu herikimizinde iyiliği için.İnşallah böyle devam eder.Gece uyanıp biberon aldıktan sonrada sallamadan yerine alıyorum,uyuyorsun maşallah.Babişinle çok seviniyoruz,ayakta salladığımda yarım saat,bazen 1 saati buluyordu uyuman,bazende hemen gözlerin kapanıveriyordu,demekki bunu aramışsın aylardır.Uyurken kusarsın diye seni öylece bırakamıyorduk,ama herşekilde kusuyorsun zaten...Şimdi çok mutluyuz.Darası tüm annelerin başına olsun.

***Öncelikle Azra ablana kocaman bir teşekkürler yolluyoruz ve onu öpüyoruz.Seninle öyle ilgileniyorki,onsuz duramıyorsun.Görünce kahkahalarla gülüyorsun,sürekli seninle oynuyor,yürütüyor seni.Seni çooook seviyoruz Azracığım...
*** Dün kışın alıp kenara koyduğumuz top havuzunu evde soğuk olduğundan kullanamayınca,anneannenlerin evine taşıdık Azra ablanla.Öğleden sonra içine biraz ılık su koyup senide soyup yanına getirdik.Biraz korktun önce,yavaş yavaş içine oturttum seni.Yaklaşık 10 dak.ellerinle havuzun iki yanından sıkıca tutarak bizi seyrettin,bizde Azra ablanla suya vurup eğlendik,sonunda eğlencenin cazibesine dayanamayarak sende kapıldın,oynamaya başladın suyla.Alt bezinle havuza girdiğinden,bez inanılmaz büyüdü,bütün suyu çekti içine,görüntü çok komikti.Azra ablan bezinle oynayınca içindekiler patladı.Çok eğlendik hepberaber.Bunlar denize,havuza hazırlık çalışmalarımız :)


     Havuz sefası sonrası güzelce yıkandın biriciğim.Sonra hiç yapmadığın şey; akşam üstü tam 2 saat uyudun,tabi bende.Öğlenleri 2 saat uyursunda,demekki çok rahatladın,havuz ve banyo iyi geldi kuzuma...
Bir yeni haberde kusmanı engelleyecek biryol bulduk.Hafta sonu gidicez bakalım,Allah utandırmasın inşallah iyileşeceksin birtanem. teyzenin tavsiyesiyle gidicez,sağolsun oda sana çok üzülüyor.Pazartesi yazarım sonucu,gerçi 3 gün geçmesi gerekliymiş,bekliycez.
***Cumartesi günü aylık kontrolün var,boy ve kilonu çok merak ediyorum.1ay içerisinde 2 kez şehir dışına çıktık,yol seni sarsıyor bu nedenle fazla birşey beklemiyorum ama yinede bir ümit...
Gözüme hep küçücük geliyorsun,minicik :))

Hiç yorum yok: