19 Haziran 2009 Cuma

Kuzuuuuuuuuuuuuum....

Canım kızım o küçücük bedeninle neler çekiyorsun.Dün durumun hiç iyi değildi,sürekli mızıldandın,grip olmuşsun yine.Bütün bir kış bir kere bile burnun akmadı,hasta etmedik seni,yaz geldiğinden buyana 2.hastalığın,bu havada olurmu oluyor işte.Burnun sel olmuş akıyor(gözle kaş arasında akanları yalaman yokmu gülmekten öldürdü bizi :) ) Hapşırık oldu adın :)Gözler kıpkırmızı,birde salya akıtıyorsun sorma.Damaklarını kaşımaktan helak oldun,miniğim nasılda sinirleniyorsun öyle...sinirden kaskatı oluyorsun,ellerini ağzına sokuyor sonrada öğürüyorsun...güleyimmi ağlayayımmı şaşırdım.

Tüm gün anneannen çok yorulmuş,gece seni evimize getirdik,yine kustun,saat 11:30 da ancak uyuyabildin.Unutmadan dün ishallede savaşmışsın....canım kızım gelince hep beraber geliyorlar dimi....tüm belirtileri toplayınca grip+diş çıkarma diyoruz...
***Bütün gece ve sabaha karşı 6:00 sularına kadar 5-10 dakikada bir uyandın,ağladın,dişlerini kaşıdın,biraz mama içtin,sabaha karşıda kabız şeklinde kaka yaptın.Sonunda uykuya daldığında saat 6:00 olmuştu ve yatağıma ancak o zaman geçebildim.7:30 kalkış ve seni anneannene bırakıp işe gittim sarhoş gibi.Bırakırken sıkıca sarılıp ayrıldım senden,anneannenide öpüp helalleştik.

     Bu gün hafta sonu için İstanbula gidiyoruz babişinle,Şener enişten ameliyat oldu dizinden,hem geçmiş olsun diyicez hemde Utku abin ve Azra ablanı alıp Ankara ya getiricez.Malum okullar tatile girdi,teyzen çalışıyor ve enişten ameliyatlı evde yatacak,onlara bakacak kimse yok.Seni bu durumda bırakmak istemiyorum ama mecburuz gitmeye,üstelik emin ellerdesin,gözümüz arkada değil şükür.Anneannene çok ısrar ettim gidelim diye ama bu halde götüremeyiz dedi,yolda daha kötü olursun diye,gerçi haklı ama arabayla gidiyoruz yanımızda olsan,belki son dakika gelmeye karar verirde bende senden ayrılmam böylelikle.
     Allahım güzel kuzumuzu iyileştir biranönce,sağlık ver,herkesin bebekleri iyi olsun,çok zor ve üzücü,öyle süzüldünki kafa hemen ufacık kaldı yada bana öyle geliyor ama çok üzüldüm bebişim,biliyorum geçici bir durum,biran önce iyileş kuzum,seni seviyoruzzzzz....

Hiç yorum yok: