16 Haziran 2009 Salı

PÜTÜRLÜ YEMEK...

***Gerçi çok fazla ilgilenemiyorum bu durumla ama yinede canımı sıkmıyor değil....
***Çalışan annenin sıkıntılarından biride bu sanırım....
***Kusma problemin gün aşırı devam ediyor,bu nedenle pütürlü gıda alımına tam olarak geçemiyoruz.Anneannende 'yesinde, ezilmişte olsa yesin' felsefesiyle sana pütürlü vermiyor yemeklerini.Ama bu konuda korkularım var,geciktiğimiz için normal gıdaya geç geçersin alışamazsın diye endişeleniyorum.Gerçi 1-2 kez denedim vermeyi.Ekmek ıslatıp mamayla verdim.İlkinde çok güzel kabul ettin ama 2. de kaşığın ucundakileri alıp gerisini dilinle ittin.Başladın öğürmeye.Biraz olsun fazla ye diye,tekrar mama hazırlayıp yedirdim.Biliyorum aslında hata ettim,pütürlüye devam etmem lazım,tekrar tekrar denemek lazım ama....
***Meyveyi hep cam rendede ezip gazlı bezle sıkıp verdim.Püre halindeki tüm denemelerimi reddettin.Ağzını kilitledin,içeri girenleriyse püskürttün.Çok geciktim çok...
***Haklı yanlarım var tabi.Kusma problemin var ve zaten mamanı kusuyorken pütürlüyü hepten kusuyorsun,ısrarda edemiyorum.İnşallah geçecek birtanem.
***Bu aralar yeni bir huy edindin, herzaman yediğin,hemde bayılarak yediğin yoğurdu reddediyorsun,vermeye çalışırsam kusuyorsun.Sanırım buda bir dönem böyle sürecek ve geçecek :)
Seni seviyorum güzel kızım,minik bebeğim...

Hiç yorum yok: