3 Aralık 2009 Perşembe

SOĞUKLAR İYİCE BASTIRDI...

Aşkım biricik kızım afacanlıkta üstüne yok.Koşturmaca yürüyorsun,yüzünden morluk eksilmiyor,mutlaka biryerini vuruyorsun,çok üzülüyorum ama engelde olamıyorum sana.Hareketlerin çok hızlı,dolayısıyla mutlaka biryerlere çarpıyor veya düşüyorsun.










Dün akşam Antares e gittik.Şükür ordan kazasız döndük,ama nasıl bir neşe iyiki gitmişiz,ençok sen eğlendin,tabi en karlı çıkanda sendin avm den.Birsürü yeni ciciler aldık sana,kıyafetlerin küçülmüş yine,maşallah...

Gördüğün tüm çocuklarla başlıyorsun koşturmaya,neşe içinde ordan oraya zıplıyorsun,seni mutlu görmek bizide inanılmaz mutlu ediyor.Seni seviyoruz kuzucuğum...




Uyku düzenin malesef iyice bozuldu,sabahadek 20 kez kalkıyorum,bendede hal kalmadı artık.2 gündür anneanneciğin bana acıdıda akşamlarıda aldı seni,biraz dinlendim bende sağolsun.Halen kusuyorsun hemde bayramda günde 2 ye çıktı kusman.Allah biranönce şifa versin.(AMİİİİİİN.)
***Halen pütürlü yemiyorsun,dün akşam itibariyle sana özel çorba yapmayı bıraktım.Anneannende ne pişiyorsa onu yiyeceksin bundan böyle.Özel çorba yok artık.Bakalım ne olucak,zaten kusuyorsun,bu arada kusarakta olsa ev yemeklerine alışırsın belki.

Hiç yorum yok: