31 Aralık 2009 Perşembe

MUTLU YILLAR BEBEĞİM...MERHABA 2010...

Güzel kızım çok özledim seni çoooook, bensiz neler yapıyorsun oralarda,anneciğini aramadın mı hiç? Anneannenin yanından ayrılmıyormuşsun, yapışık şekilde geziyormuşsunuz. Yoksa onu benim yerimemi koydun,sesini duyunca çok kötü oluyorum,duygulanıyorum,gözlerim doluyor birtanem,Allah başka ayrılıklar vermesin,kimseyi evladından ayırmasın.(AMİİİİN)

Minik yavrum gözümde tütüyorsun.Kusmaların artmış,uyumuyormuşsun geceleri....benimi özledin meleğim.Az kaldı geliceksiniz yakında, avunmaya çalışıyorum bende.
***Doktora götürmüşler seni,hocalara muayene olmuşsun,kan almışlar o minik kolundan(yanımda olsan dayanamazdım,yaptıramazdım ben bunları)Kontrol ettirelim demişler ne var ne yok.Hem çok üzüldüm ağlamışsındır çünkü,hemde sevindim gözden birşey kaçmasın bakıldı herşeyine diye.Ama yinede içim sızlıyor,nasıl dayandın kuzucum.Kan alındıktan sonra; işaret parmağınla hııııı diyormuşsun herkese heryere...canınımı yaktılar meleğim...Seni çok özledim anlatamam ne kötü birşey bu böyle. Bilsemde gezmeye gittiğini,bilsemde döneceğini çok zor,bunu birtek anne olan anlar,sende büyüyüpte evladını kucağına alınca anlıyacaksın.

Hülya teyzenlerde gelmişler İstanbula.Barış abinde taaa Trabzondan gelmiş,kavuşmuşlar sonunda teyzenle,Cerenle.Çok sevindim,sanırım 10 yıl oldu,hiçbirimiz Barış ı görmedik.Şimdi birtek biz kaldık görmeyen,tlf,msn ve facebook ta görüşüyoruz ama yüzyüze olanı başka tabi.Sen bile görmüş oldun kuzucum. Allah ayırmasın evladından ablamıda,koparmasın bağlarını...

Sen doğduktan sonra ilk yılbaşımızı beraber geçirmiştik,2. yılımızda birlikte olamıyoruz,canımız sağ olsunda nice birlikte yıllar geçiricez kuzumla.
Babişinle bizde Şengül ablanlarla dışarda yer ayırttırdık yılbaşı eğlencesi için.Beraber olucaz,onlarında beraber ilk yılbaşları olucak.Hazırlıklar tamam,iş çıkışı anneciğin birde saçlarını tarattırırsa tamamdır.Yeni yıldan çok şeyler bekliyorum; SAĞLIK,PARA,BOL BOL PARA VEEEE ÇOOOOKÇA HUZUR VE MUTLULUĞUMUZUN DEVAMINI...Öncelikle sevdiklerim olmak üzere,tüm insanlığın YENİ YILını kutluyorum.Herkese önce sağlık,sonrada bol para ve mutluluk getirmesini diliyorum,dünya için barış,tüm dünyadaki MÜSLÜMAN katliamının sona ermesini diliyorum.Ermenilerin bize yaptıklarının bilinmesini ve artık hepimizin insan olduğunu,dostça geçinmemiz gerektiğinin bilinmesini; Çeçenlerin yokedilmeye çalışıldığını ve bunun durdurulmasını; ABD güdümünden çıkarak bağımsız bir ülke olmamızı; Ülkemiz için alternatif partilerin çoğalmasını; Ülkemizdeki ekonominin düzelmesini, Yoksulluk ve açlık sınırından bahsederken ülkemizdeki işçi ve memurların bu sınırın altında olmamasını; Millet Vekillerinin dokunulmaz olmamasını vs.vs. diliyorum.(çokça politika ağırlıklı oldu dimi )

ALAKASIZ NOT: AÖF 'ye devam kararı aldım,kayıt yaptırdım,kıydım paraya,hayırlı olsun :))

2 yorum:

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Arada uğrayın lütfen, blogum size çok alıştı.:))

lovehouse dedi ki...

Bu aralar fırsat bulamadım bakmaya ama blogum ve arkadaşlarıma uğramadan duramam. Teşekkür ediyorum.