17 Aralık 2009 Perşembe

PRENSES...BÜYÜYOR...

***Aşkitom, günden güne büyüyorsun ama taneli değil,pütürlü dahi yemiyorsun,halen minik bebekler gibi blendır kullanıyoruz yemeklerinde. Başka blogları okuyorum ilgiyle,ençokta bebişlerin (maşallah diyorum) büyük insanlar gibi sebze yemeklerini çatalla yemelerine bayılıyorum,imreniyorum doğrusu. Benim minik kızım ne zaman böyle yiyecek diyorum. Eline kaşık çatal alıyorsun ama sadece oynamak için,tencerelere vurarak seslerini dinlemek için :)) ***Özelliklede çatal istiyorsun bizden,vermezsek ağlıyorsun.Bizde düşer çatalı (Allah korusun) biryerlerine batırısın diye korkuyoruz.
***Gece sütünü çok güzel içiyorsun,maşallah diyorum.
***Daha önce yazdımmı bilmiyorum ama,anneannen bize küçükken iştah için parakten şurup içirirdi ve uykuda getirirdi. Aklına gelmiş anneannenin (9.ayından buyana bize yaşattığın uykusuz geceler malum) almış şurubu getirdi geçenlerde.Hakkaten acayip etkisi oldu,iştah konusunda bir sorun yoktu ama akşam son yemekten önce bir tatlı kaşığı veriyorum (tadını hiç beğenmiyorsun) 10-15 dak. sonra muhallebini yiyip yatıyorsun saat 21:00 de. Uykuna çok olumlu etkisi oldu,saat 3- veya 5 sularında uyanıp sütünü içiyor tekrar 7 ye kadar uyuyorsun. ***Nadiren 5 veya 6 dan sonra uyumak istemediğin oluyor,o zamanda biraz sallayıp yanına yatıyorum uyuyorsun az-buz :) Aslında ben uykusuzluğun için actifed şurup almayı düşünürken aynı kapıya çıktı anneannenin şurubu. Gece güzel uyuyunca olduğundan dahada mutlu bir çocuk oldun kuzucum. Gerçi bu aralar (bu aylarda olurmuş) biraz inatlaşma var sende ama çözülür inşallah.
***Eline kalem geçirince açıp kapama yerini keşfettiğinden çıt çıt çıt geziyorsun içerlerde,yardımla şekiller çiziyoruz beraber çok hoşuna gidiyor ama sabırsızlanıp elimden alıyorsun kalemi, henüz karalama yapamıyorsun tek başına.
***Çok hızlı hareket ettiğinden sürekli biryerlerini vuruyorsun. Morlar içinde dolaşıyorsun kuzum.
***Ayrıca çöp kutumuzun başından ayrılmıyorsun,gözle kaş arasında sayısını unuttum,bilmem kaç defa tüm çöpleri yerlere boşalttın :))
***Minicik bedeninle kanepeden kendini aşağıya atıveriyorsun,ama çok temkinli ve bir okadarda hızlı...Henüz kanepeye çıkamıyorsun.
***6.diş henüz görünmedi ama yolda,çünkü çok sıkıntı çekiyorsun.
***Çok cilvelisin çooooook...Hergün bizi birazdaha şaşırtıyorsun,çilveli gülüşler,anlamlı bakışlar hepsi sende.Bay bay yapışın,biz sabahları işe giderken hıııııı diye işaret parmağınla bize kızışın...istediğini vermediğimizde sinir hallerin,çok tatlısın çoooook birtanem. Sende gerçektende prenses edası var kuzucum,adın gibi nazlısın,kibar narin ve asilsin minik kızım.Tabiki annelerine evlatları hep mükemmel gelir,tüm bebekler çok ama çooook güzeldirler,ama senin yapında var asillik,kibarlık. Eeee kim doğurdu. Bu kadarda alçakgönüllüyüm işte :)))
***Kurban olduğum Allahım seni ve tüm çocukları hep iyilerle karşılaştırsın.Amiiiin...

Hiç yorum yok: