14 Aralık 2009 Pazartesi

ÖPÜCÜÜÜÜK...

CANIM KIZIM,
Bir bilsen beni nasıl mutlu ettin,nasıl duygulandırdın; 3 gecedir birlikte uyuyoruz sarmaş dolaş, seni kokluyorum defalarca içime çekiyorum kokunu...Şimdi daha iyi uyuyorsun meleğim.Cumartesi sabahı uyandın,kucağına bebeğini verdim, ''hadi dedim öp bebişi,bende öptüm,sonra oda bebişimi muck diye öptü.Hadi dedim benide öp;yaklaşıp yanağımdan muck diye öptü,çok şaşırdım,sonrada yanağını yanağıma yaslayıp öylece kalakaldı.'' Hiç kımıldamadan günlerce öyle kalabilirdim inan.Babişine anlattım oda çok şaşırdı.Çünkü daha önce hiç böyle birşey yapmadı.Oyuncaklarını öpmeye benzemeyen hareketlerle öpüyordu ama bizi öp deyince hiç yanaşmıyordu doğrusu.Tatlım benim ne güzel şeymiş bu,devamı gelmedi ama olsun belki yine öper :) Hafta sonu günde 1 kustun.Üzüldüm ama elden birşey gelmiyor.Pıtırcığımın birsürü resmini çektim.

Unutmadan küçük bir tehlikede atlattık; Meyveni hazırlıyordum,sende istedin,1 dilim elma kesip nasıl yeneceğini göstererek eline verdim.(Malum ağzına birşey koymadığından teşvik etmem gerekti.) Birde tam yemek saatin olunca itirazsız ağzına aldın.Bir iki yaladın ağzını şapırdatıp emdin,sonrada ısırmaya başladın,sonra birden öhö öhö öhö....baktım herhalde alışık olmadığından gıcık yaptı sandım,sırtına vurdum,sanırım genzine kaçmış,gözünden yaş geldi,babişine çağardım derken(bunların hepsi 3-4 saniye sürdü)ağzından elime küçücük bir elma tanesi geliverdi.İşte küçük kazamız böyle oldu ama korktum doğrusu.


Benim sokağa alışık gezente kızım,hafta sonuda kapıyı gösterip dışarı çıkmak istedi.Ama cumartesi tam çıkıcaz, öğlen yemeğini kusunca bende moral kalmadı babişin gitti alışverişimizi yaptı, bizde eve kapandık ogün.



Pazar günüde kustun ama deden geldi bize biraz muhabbet ettik,moralim düzelince akşamüstü Antares'e gittik,giderken uyuyakaldığın için dolaşamadın mağazalarda,yemeğini yanımızda götürmüştük ama işimiz bitince eve gidelim dedik.Yağmurlu bir hafta sonumuzda böylece geçiverdi.Bugün anneanneciğin bize geldi sabahtan,havalar ısınana kadar sabahları o gelicek,iyide oldu,böylelikle biraz daha uyuyabilirsin kuzucum.

Hiç yorum yok: