19 Mayıs 2009 Salı

Gezmeler :)

Hangisinden başlayayım bilmiyorum ama fazla zamanımın olmadığı kesin.Bugün işler çok...İki hafta boyuncada tatilim.Kısaca herşeyden yazıcam.
****En kötüsü hayatının ilk düşüşünü yaşamış olmandı.16.05.2009 da gözle kaş arası denirya...işte o şekilde düştün aşkım.Kanuni lisesi çay bahçesinde huşu içinde oturup sohbet ederkeeennnn,yoğurdunu yedin,gazın alındı,üstelik altına yapmıştın temizlendi veee gözümüzün önündeeeee.....arabanın içinde sırtüstü yatarken nasıl olurda yüzüstü arabadan sıyrılıp yere yapıştın anlamadık valla :) Tabi şuan komik geliyor ama olay anında çok korkmuştuk.Şükür birşeyin yok.KÜçük bir iki sıyrık...















Yeni olaylardan biride evimizin yakınında bulunan ama daha önce o kısmında oturmak aklımıza gelmediğinden keşfedemediğimiz Küçük Ev Cafe en uğrak yerimiz oldu bu tatilde.Babişin çok mutlu oldu,ayaklarımızın çimlere değmesi hoş bir duygu.Sakin huzurlu bir yer,yani her gün bir uğrayıp çayımızı orda içtik.








































Kuzucum babişinin koynunda nasılda uyuyakaldın,şeker kızım minik kızım benim...






15 Mayıs 2009 Cuma

KUSMA BE KUZUCUM LÜTFEEEEEN....


Canım kızım artık son buldu derken, kusmaların yine başladı.Kusma deyince öyle böyle değil seninki,fışkırtıyorsun içinde ne varsa.Acaba suçlusu bizmiyiz diye düşünür oldum.Çok yemek yemek istiyorsun,sonundada kusuyorsun gibime geliyor ama emin değilim.Anneannen sık ve az yemek vermeye başladı bakalım tezimiz tutacak mı?İçinde ne varsa çıkartıyorsun,emeklerime mi yanayım yoksa,kusarken senin çektiklerinemi bilemiyorum.Yediklerini çıkarttıktan sonra hiç bir şey olmamış gibi başlıyorsun yine zıplamaya :))
****Ne zaman son bulacak,benim güzel kuzum kurtulsun artık bu illetten Allahım...AMİİİİN....
****Allah herkesin bebişine sağlık ve huzur versin,bebeişi olan bilir.Onun ufacık bir huzursuzluğu anne-babayı nasıl üzer.Doktor 6 aydan sonra azalır dedi ama bizimki 6 aydan sonra tekrarladı yine.4.aydan bu yana azalmıştı.Neyse Allah şifa versin diyorum.Anneannen karışık yemek vermek istemiyor bu aralar,kusuyorsun diye.Ama sende sebze yemeğini unutacaksın,pütürlüye alıştırmaya başlamıştım,birdaha yemek istemezsin diye korkuyorum.Önümüzde 19 mayıs tatili ile birleştirilmiş 5 gün var.Bu kısa tatilde yeniden çeşitli sebze yemekleri yapıcam kuzuma,yersin dimi aşkım :)
****İnternetten birsürü sebze çorbası tarifi aldım,deniycem bakalım.
****23 Mayısta İzmir e dedenlere gidicez,yolda,oralarda kusmandan korkuyorum,kendi evimiz gibi olmuyor tabi.Bir süre Ordu evinde kalıcaz,kara kara düşünüyorum,hayırlısı olsun.

11 Mayıs 2009 Pazartesi

SAYENDE ANNELİK DUYGUSUNU TATTIM MELEĞİM...


İlk önce annelerin en fedakarı,en güzeli,en karşılıksız kendini harap edeni,benim güzel kalpli annemi,seninde heranında yanında olan,hastalık,zevk tanımadan,kendini hiç düşünmeden sana ve bana feda eden anneananeciğini Dünyanın En Özel Ve En Güzel Annesi ilan ediyorum.Ne kadar teşekkür etsek,ne kadar sevip onun için birşeyler yapmaya çalışsak az gelir.Herkesin annesi en özeldir ama bizim annemiz bambaşka,sende tanıyınca bana katılacaksın aşkım.Teşekkür ediyoruz anneciğim,Allah sana sağlık,huzur versin,bizlerden ayırmasın,kimselere muhtaç etmesin,ama birgün olurda dara düşersen bilki biz hep yanındayız canım anneciğim...SENİ ÇOOOOK SEVİYORUZ...
SENİ SEVİYORUM CANIM KIZIM...
10.05.2009 BENİM İÇİN DÜNYANIN EN ÖNEMLİ GÜNÜ OLDU.Allah herkese bu duyguyu yaşatsın,Şükürler olsun bebeğim,iyiki varsın kuzucum.













Canım kızım biricik nazlı bebeğim...İlk kez anneler gününü yaşadım,hemde çok mutlu,kutlu biçimde.

Uyanır uyanmaz yanımda babişinin olmadığını farkettim,evin heryerine baktım babiş yok.Aradım cepten dışarıya çıkmış sabahın köründe.Yine uyudum.Bir öpücük uyandırdı beni :)

****Benim düşünceli yakışıklı kocam sürpriz hazırlamış,kahvaltı sofrası sultanlara layık..'Dünyanın En Güzel annesine'diyor bana.Güller alınmış,kahvaltıyı yapar yapmaz hazırlanıp anneanneciğine gittik.Oda bir hazırlık bir hazırlık...misafirleri gelicekmiş,yardım ettik tabiki...Anneler gününü kutlayıp hediye ve çiçeğini takdim ettik,o öpülesi ellerinden öpüp sıkıca sarıldık anneciğime.Çok memnun oldu.Hülya teyzenede bir gün önce hediyesini vermiştik,babişin çiçekte yaptırmış verdik teyzene...Babaannenide arayıp kutladık anneler gününü.Derya teyzeni,Nezaket teyzeni ve Hafize teyzeyide arayıp kutladık.


Babişin senin eline bir kutu tutuşturmuş bana uzatıyorsun,çok şaşırdım,babiş gerçekten sürpriz yaptı,sen ne ara aldın bu hediyeyi...malum hiç ayrılmıyoruz ki biz :)Meğer iş yerinden öğle tatiline çıkıp almış,teşekkür ediyorum aşkım.'Buda kuzunun hediyesi' dedi.Kar tanesi kolyesi almış,çok beğendim.Ama zaten benim hediyemi daha önce beğenip Migrostan almıştık(iki pantolon ve tişört)Süper oldu valla :))) Bu anneler gününü çooook seviyorum.


7 Mayıs 2009 Perşembe

YERİM SENİN SU İÇİŞİNİ...

6 AY, 9 GÜNLÜK OLDUN MELEĞİM...
Aşkım,meleğim,herşeyim.....05.05.2009 bak tarih nasılda ahenkli :))
Elime koca bir su bardağı aldım,hareret o biçim su içiyorum...Sende mama sandalyende oynuyorsun,dikkatimi çektin,ağzını açıp kapıyorsun,içmeye devam edip seni izledim.Anladımki su istiyorsun.Bardağı ağzına uzatıp bir damla verdim,içtin.Yine verdim içtin.Bir ben bir sen devam ettik.Sevvvvvgilimmmmm dedim yaaaa,nasılda içiyorsun...
****Bir sonraki gün anneannene anlattım içişini...Meğerse anneannen öğretmiş sana bardaktan su içmeyi :)))Bende ilk kez içtiğini sanmıştım.Ne yapalım çalışan annenin halleri,belkide birçok ilkini ben hep 2.kişi olarak görücem.Sağlık olsun,herşey senin için birtanem.
****Bir kaç gündür akşam yatma zamanın gelince anneanneciğine götürüyoruz seni,kendisi istedi,sanırım bu ara çok zayıfladım.Beni biraz rahatlatmak için yapıyor.Sağolsun ama biz seni çok özlüyoruz,zorluklarının yanı sıra anne baba olmak kadar dünyada güzel birşey yok.Sabah odana girip bakıyoruz,yatak boş ama kokun odayı sarmış,babişinle koklayıp çıkıyoruz bebeğim.Seni çoook seviyoruz...
****Artık hoppalandan korkmuyorsun aşkım,üzerindeki düğmeler rastgele basıp çıkan sesleri benim taklit etmemi bekliyor,sonrada dişsiz ağzınla gülüyorsun kikir kikir...
****Birgün yemeklerini çok iyi yiyor,bir gün yemiyorsun,bazende birkaçgün hep yiyorsun...
****Henüz pütürlü mamalarını yemeyi sevemedin,azıcık yiyorsun.
****Kanepe koltuk üzerinde seni bırakmam mümkün değil,çünkü olduğun yerde dönüyorsun,altını değiştirirken hiç rahat durmuyorsun,heryerimiz pisleniyor :)
****En güzel halinde gülerkenki halin...çok şirinsin çoooook....

5 Mayıs 2009 Salı

1 MAYIS İŞÇİ BAYRAMI VE TATİL (01.05.2009)

1 MAYIS İŞÇİ BAYRAMI TÜM İŞÇİ VE EMEKÇİLERE KULU OLSUN(tabi banada)Bu yıl Türkiye ilk kez işçi bayramını devlet izniyle kutladı,işçi bayramı resmi bayram kabul edildi,hayırlı olsun....
***Uzun konuşmalar sonrası İstanbul dan Derya teyzenlerin Ankara ya gelmeleri konusunda ikna ettim.Perşembe iş çıkışı yola çıkıp gece 2.00 de Ankara ya gelebildiler.Asıl geliş amacı seni merak etmeleriydi tabi...
***Hülya teyzenlerle hepimiz anneannenlerde toplanıp onları karşıladık.Çok hareketli ve kalabalık,bir o kadarda neşeli bir tatil oldu hepimiz için.İlk anlarda sen biraz ürktün ama sonra alıştın,gece yatmalarındaki düzen bozuldu ama değdi doğrusu.
Cuma sabahı işçi bayramı dolayısıyla yollar kapanır korkusuyla kahvaltı sonrası Kızılcahamam yoluna düştük.Ama daha yarım saat gitmeden sen altına yaptın ve karnın acıktı.Ömür Otelin arkasında güzel bir bahçe keşfetti teyzen,orda mamanı teyzen verdi ve babişin seni uyuttu.












Yine Kaplıcalara gelmeden çok güzel bir dere kenarında mola verdik.Anneanneciğin bize termosla çay demlemiş,hazırlıklar yapmıştı.Bir güzel yedik,resimler çekildik.Yağmurun başlamasıyla kendimizi arabaya attık :)












En güzelide tüm piknik boyunca senin arabada mışıl mışıl uyuyuşundu meleğim,akıllarını yerim ben senin.... :)







Tekrar yola devam....
Kızılcahamamda Küçük Kaplıca denen yeni bir yer açılmış.Süper temiz ve odalar çok geniş,hemen yer ayarlayıp girdik.bir buçuk saat yetmedi bile bize :)
***Aşkım benim resmini çekemedim ama bu senin ilk hamam sefandı.Küçük kurnada seni bir güzel yıkadık,sesin çıkmadan sularla oynadın,çok şirinsin yaaaa...
***Kaplıca çıkışı Soğuk Suya yakın bir tesiste yemek yedik,ordada yağmura tutulduk ama son zamanlarında...Kocaman battaniyelerin içinde meraklı gözlerle etrafı izledin,uyudun yağmur altında,bu senin annen baban ne çok geziyor dimi aşkım,hiç yerinde durmuyorlar...





















Azra ablanın Pony adında pembiş bir bebeği var,yanında getirmiş gelirken.Anneannende oyna diye sana vermiş.Gülmekten mahvolduk.Bebeklerle oynamaktan hoşlanmadığını iyice anladım.Daha önce sana verdiğimiz bebeklerede aynı şekilde kızdın :)Pony bebeğe öyle kızdınki,resmen kavga ettin,nasıl söylendin nasıl....












02.05.2009 sabahı ne yapalım,ne yapalım derken...havada yağmurlu...hadi dedik Ahlatlıbel e gidelim,piknik yapalım,çocuklarda oynasınlar....Bir gittik ki yağmur var,çimler ıslak...yeniden toplanıp arabalara...Gölbaşı-Mogan Park...Piknik alanına kurulduk,karnımız doyunca park alanında gezdik,çok eğlendik...













Derya teyzene teşekkür ediyoruz,seninle çok ilgilendi,görüldüğü üzere mamanı yedirip,gazını aldı :)








Pazar sabahı hepimiz çok üzgündük.Derya teyzen gibi kahvaltı hazırlıyanı yoktur herhalde, sen taaa İstanbul dan gel,her sabah böyle güzel kahvaltılar hazırlayıp bizi davet et,nasıl üzülmeyiz :)))))Ellerine sağlık ablacığım,minik kelebeğim bu güzel kahvaltılardan sende tattın sağolsun teyzen senide doyurdu,teşekkür ediyoruz...
















Bizi kırmayıp geldikleri,kısa ama çok güzel bu tatil için Enişteme ve ablama çok teşekkür ediyoruz...Nice birlikteliklere inşallah...