11 Ekim 2018 Perşembe

Maviye İz Süren- Bir Kadın Öyküleri

   

     BKM Kitap'tan siparişlerim 4 gün olmasına rağmen halen gelmedi. Bir tanesi yıllardır hem anneler gurubundan tanıdığım, hem de blog arkadaşım canım Bahar'ımın da içinde yazısı bulunduğu için çok özel benim için. Merakla beklediğim kitap;
     ''Kadının değeri, hayattaki yeri betimlenmesi kolay bir mesele değil. Hayatın her alanında, yapılan her şeyde bir kadın dokunuşuna, kadının varoluşuna ihtiyaç var. Buna rağmen kadının değerinin hiçe sayıldığı, kadının dışlandığı, mental ya da fiziki şiddetlere maruz kaldığı
dönemler yaşıyoruz. Bu gerçeği bir çıkış noktası olarak düşünürsek; bu kitap ortak paydası sadece ‘kadın’ teması olan ve birbirinden farklı yazarların, birbirinden farklı türlerde öykülerinin bir araya getirildiği bir çeşit ‘kadına saygı’ hadisesidir'' diyor Bir Kadın Öyküleri'nin özelliği için BKM.
     Arkadaşımın blog adresi şöyle;  Maviye İz Süren
     Kitap, şiir severlerin özellikle takip etmelerini öneririm :) Birçok dergi ve kitapta inceleme yazıları var.


4 yorum:

deeptone dedi ki...

eveeet yaaa bir iki yıl önce nette yayınlanmıştııı şimdi de basılmış ne güzeeel. bir dolu arkadaşımızın öyküsü vaar. alcam ben daaa :)

maviye iz süren dedi ki...

canımm arkadaşım günümün en güzel sürprizi oldu paylaşımın, çok teşekkür ediyorum...
Güzel kalbin dert görmesin ve her daim dostluğun gümüşi kanatları bizimle olsun :)

lovehouse dedi ki...

Baharım canım arkadaşım, siparişim Bir Kadın Öyküleri nedeniyle 1 haftada elime ulaştı. İçinde 12 başka yazarın daha öyküleri vardı. Kimi beni epey zorladı, kimini ise suyun akışı hızında okuyuverdim :) Emeğinize kaleminize sağlık. Senin seçtiğin kelimeler, kurduğun cümleler beni hep etkilemiştir zaten. İçinde derin duygu ve düşünce barındırırlar hep. Ayrı bir post olarak düşüncelerimi aktarmak isterim.
Benim için büyük bir mutluluk senin yazılarını okumak, tekrar tebrik ediyorum kuzum :)

lovehouse dedi ki...

Sevgili Deeptone, bu kısa öykülerin hepsi kendi içinde ayrı bir dünyaymış, mutlaka al derim :) İçinde benim arkadaşım, eski dostun Bahar Uysal'da var :)