6 Aralık 2010 Pazartesi

Hafta Sonu Buluşması+Gün

     Hafta sonuna cuma akşamı akrabalarımızın anneannene ziyarete gelmesiyle başladık, yardım için gittik, geç saatte dönünce herşey gecikti, banyo ve diğer hazırlıklar aksadı ama yetiştirdim geçte olsa.
     Öncelikle bir önceki postta ekleyemediğim odanın yeni halinin resimlerini koymak istiyorum, böylesi çok daha güzel oldu :)
     Cumartesi sabah kahvaltını yaptırıp hazırlıklarımı yapıp seni anneannene teslim ettik. sevdiğim bir anne Yaseminaaa geleceğinden hepimiz haberleşip bir buluşma ayarladık.

     Sabah brunch, akşam üstüde UHM de yemekti programımız :) Sabah buluşmasında Yaseminle ikimiz vardık, böyle olmasa bu kadar konuşup anlaşamazdık herhalde :) Çok tatlı bir bayanmış, dobra, doğal...
     Çok iyi anlaştık, yaklaşık 3,5 saat oturduk ve zamanın farkına varamadık bile :) Ülkü ylede ilk kez karşılaşmış oldum, Yasemin i gelip aldı, bizde babanla seni almak için döndük, tekrar hazırlanıp akşam buluşmasına gittik bu sefer ailecek. Babandan başka 2 baba daha vardı, onlar çok iyi anlaştı.
      Bu sefer UHM nin ablaları çok meşguldü (d.günü partisi vardı alt katta), bu nedenle çok muhabbet edemedim ama yinede en fazla yazışıpta hiç görüşmediğim kişilerle tanışma fırsatım olduğundan çok mutluydum. Ankara daki Yasemin (Efe nin annesi), Ülkü ve Ezgi ylede tanışma fırsatı buldum. Hepside çok tatlılar, hoş sohbetler.
     Seda yı zaten önceki buluşmadan tanıyordum ve zaten kaynaşmıştık onlarla. Yasemin in gitme vakti gelince vedalaşıp uğurladık. Biraz daha muhabbetten sonra ayrıldık, giderkende Seda ları bize çaya davet ettik. Kalan muhabbete evde devam ettik.
Kuzum benim oyunlar oynadın, koşturdun durdun :)
Pazar günü yine tempolu bir gün oldu :) Öğlene kadar kahvaltı, ev toparlamaca, yürüyüş ve alışveriş, eve gelince yemek yapıldı ve Şengül Teyzenlere güne gittik ikimiz, sofraya kurulduk, sohbet muhabbet güzel geçti ama sen bir türlü uyumak istemedin nedense, sanırım ortamdan ayrılmak istemedin :) ama uyumayıncada biraz cız oldun ve erken kalkmak zorunda kaldım, dışarı çıktığımızda daha 10 adım atmıştık ki baktım sende ses yok, uyuyakalmışsın, yavrum benim...
Eve gider gitmez yatağına seni atıp bende yattım. 1,5 saat yatmışız hepimiz, tlf.sesiyle uyandım. Arayan dayınmış, bize çaya geliceklermiş, kalkıp toparlandık, anneanneni aradık oda geldi, gayet güzel geçti. Yengenin karnı baya büyümüş 3,5 aylıkmış yeğenim :) Kusmaları devam ediyormuş :(
Yoğun bir hafta sonunu deliksiz bir uykuyla sonlandırdık, herşey çok güzeldi ve zaman nasıl geçti anlayamadık :)

Hiç yorum yok: