12 Temmuz 2011 Salı

Kendi Odası mı?

     Uyumadı tabiki, konuştuk, örnekler verdik olmadı, yani tamam diyor, odasında uyuyor ama gece kaç kere kalkıp beni yerimden ediyor. E bide çiş-kaka mevzusu var. Daha geceleri tutmayı öğrenmediğinden, kendiliğinden uyanıp kakam geldi diyor odamıza gelip. 10 kere kalkıp odasına gideceğime, çünkü süt içinde ayrı kalkıyor,kızımı yanıma aldım, babayı kuzumun odasına attık :)))) Şİmdilik böyle a dostlar, yapılacak bişey yok, uykusuzluk mu, eğitim mi dedik, uyumayı seçtim.
     Gece sütünü kestiğimizde nasılsa alışacak, 2 ay daha keyfini sürsün benimle yatmanın. Hem bende keyfini sürüyorum kızıma sarılmanın,gece ayağını üzerime attığında, o minikleri öpmenin ve terlediğinde ten kokusunu almanın :)
     Çok çok fazla konuşur oldu kuzu. Hatta bazen kafamızı şişirir şekilde konuşuyor. Sus demek istemiyorum, şevkini kırmadan birşeyler gösteriyorum, oraya doğru bakıp gelsin diye ama suskun hali saniyelerle sınırlı kalıyor :)))
     Evde bana yardım etmeye halen çok hevesli. Bir büyüme hikayesidir gidiyor. Ne yapsa büyüdüğü için yapabildiğini düşünüyor ve bunu herdaim dile getiriyor. Kollarını havaya kaldırım büyüdüğünü gösteriyor. Hemen ardından 'a aaaa anne ben büümemişim' diyor suratını asıyor :))) Çamaşırları nerdeyse yürümeye başladığından bu yana birlikte asıyoruz evde, o gelişi güzel peteklerin üzerine üst üste atıyor çamaşırları, ben düzeltiyorum. Tek fark var; eskiden işlem bitince çamaşır sepetinin içine giriverir ve benim onu araba gibi sürmemi isterdi evde :))) Şimdi ise sepet boşalır boşalmaz bebeğini içine koyuyor ve onu kendi sürüyor evin içinde :))

Hiç yorum yok: