6 Temmuz 2011 Çarşamba

Çiş-Kaka Bitti- Çıtır Simit- Gölbaşı

     Maaşallah diyorum kelebeğime, çabuk çözdük bu işi şükürler olsun. Kuzum bazen geceleri kaçırıyor ama altında alez var ve alıştırma külodu ile yatırdığımdan fazla batmıyor yatağı. Genel olarak geceleri uyanıp 'kakam deeldi' diyor. Gündüz zaten kendi söylüyor artık. Biryerlere gittiysekte yanımızda lazımlığını taşıyoruz ona yapıyor :) İlk hafta başında 3 gün annem ve benim isteğimle oturuyordu lazımlığa, kendi kendine çişinin geldiğini söylemiyordu ama 3 günden sonra kendi söyledi hep. Şimdi tek konu klozete de yapabilmesi, yavaş yavaş orayada yaptırmaya başlıyacağım inşallah.
     Uzun zamandır yüz boyama setini kullanmamıştık, kendiliğinden aklına gelince, çıkardım verdim eline, baya bir uğraştı etrafı boyayabilmek için :))) Heryer iyice boya olunca yanına gittim ve yüzüne kelebek yapalım dedim, çok sevindi. Uğur böceği ve kelebeki çok seviyor ama öyle çok gıdıklanıyorki yüzünü boyamak epey vaktimi aldı, çok huylu bir kız, hele söz konusu olan yüzü ise daha bir hassas. Dolayısı ile tamamen bitiremedim kelebek çizimimi ama bişeye benzedi ilk deneme için diye düşünüyorum.

     Çok güzel bir Pazar günü geçirdik arkadaşlarımla, tabi aşklarım da aynı derecede mutlu oldular. İstanbul dan gelen arkadaşımız Emine ve eşi sayesinde buluştuk o gün. Aslında bizim hem apartman toplantımız hemde katılmamız gereken bir nikah vardı ama eşim 'yalan dünya,boşver nikahı toplantıyı,gidip eğlenelim' deyince çok sevindim. Sonuçta nikah kendi arkadaşının olunca benim için sorun kalmadı, hazırlanıp attık kendimizi arkadaşların yanına. Çok mutlu oldum çünkü katılanlar çok sevdiğim aileler :)
     kuzumun uykusunun gelmiş olması beni gruptan biraz kopardı ama sonrası çok güzeldi, kızım uyumuş, sevdiğim arkadaşlar yanımda...ooooh misss. Uzun uzun sohbet ettik, güldük konuştuk, misafirlerimizi yolcu ettikten sonra Gölbaşında Grand Vollage e karar kıldık, söyle rakılı mezeli tarafından... :)))
      kuzum için günün menüsünde sadece yoğurt vardı o gün ama çok mutluydu ve zorlamadım yada stres yapmadım yemedi diye. Katılan herkese çok tşk ediyorum, çok güzel bir gün geçirdik biz ailece, çok eğlendik, şarkılar söyledik, sohbet ettik :)


Hiç yorum yok: