3 Ekim 2011 Pazartesi

Sevdiklerimle Hamsi Tava Ziyafeti - Kereeeem

     Birgün önceden Kerem in gelişini müjdelemiştim, aman demez olaydım..''kerem nerde, bügünmü delicek,delsin,delmedi...ben ouncaklarımı palaşmak istiorum...vs.'' Ağzı üstüne kapanmadı, cumartesi öğlen uykusundan uyanır uyanmaz yine başladı, önce odasından koşarak salona baktı 'kerem delmemiş...' diyerek üzüldü.
     Seda ile son bir görüşme yaptık gelme saatlerine yakın, ardından kuzu da Keremle konuşmak istedi, arayıp verdim;
N: Keremle konuşmak istiorum.
.....
N: Kerem geldiniz mi?Seni bekliorum, hamsı ar.
.....
N: Delmediniz,onucaz...hadi hoşçakaaal.
.....
N: Kereeeem,Kereeeeem....(Kerem tlfu kapadı sanırım)

     Bunları söylerken salondaki koltuğuna bacak bacak üstünde oturur vaziyette ve ilk olarak tlfona çıkan Kerem in annesi Seda yla konuşuyor ve arkadaşını istiyor. İnanılmaz hoşuma gitti, teyzeleriyle ve yeğenleriyle konuşuyordu ama tlfda ilk kez sesini duyduğu Seda ile konuşunca...ne biliiim işte duygulandımda...büyümüş benim kızım :)
      Çok eğlendik, şarkılı türkülü bir gece oldu, Hasan da gizli yeteneklerdenmiş, bu akşam onuda öğrenmiş olduk :))) Nurti dedikodusuda yaptık :)))
   

Hiç yorum yok: