3 Ekim 2011 Pazartesi

Hafta Sonu (1)-Resim Çizdi - Scooter

     Kendince hergün resimler yapıyor, sorduğumda herbirine alakasız isimler veriyor :))
      Bayramda aldığımız elbiseye takık durumda ve nereye gidecek olsak, aynı elbiseyi giymek istiyor...
     Pazar günü AVM ye gittik, can sıkıntısı işte, birde gitmişken kreşten istenilen pijama, iç çamaşırı ve, kıyafetlere bakalım dedik. A City Outlet e gittik, fiyatlar uygun olur diye. İnanılmaz artmış fiyatlar, aşmış kendini AVM, ne outlet i, resmen kazık satıyor mağazalar. Eşim benim Etlik te kuzu için alışveriş yaptığım yeri pek pahalıcı bulurdu, ''kurban olsun orası'' dedi, burayı görünce :)))
     Üst katta çay içtik, bu sırada kuzu vızır vızır kıvamdaydı ve bir türlü gönlü olmuyor, ne desem ne yapsam başka şey istiyor... yan masada oturan bay-bayan patates kızartması yiyor...bizimki tutturdu patates kızartması diye...öncesinde ayran istedi, babası gidip aldı. Neyse, biliyorumya 1 tanesini bile yiyemez ama istiyor işte, eşim gidip alayım dedi, yok dedim istiyeyim bir tane. Ayıp olur olmaz derken kızıda kucağıma alıp rica ettim (utandım baya ama elden bişey gelmez). Adamcağız sağolsun, 'isterseniz hepsini alın' demez mi :))) yok dedim 1 tane kafi, yemez zaten... Masaya geldik ve aşkıma gizlice ''istermisin hepsini yesin ve yine istesin :)))'' Baya gülüştük ve bu sırada kuzuyu takip ediyoruz. Kız hepsini yedi...inanamadık ve hemde bir çırpıda yedi, aldığım patates en uzunlarındandı. aşkım bile görünce 'en büyüğünü almışsın' diye dalga geçmişti. Kalk işareti yaptım gizlice, çünkü birtane daha isteyecek :)))
     Eve gelir gelmez yolda söz verdiğimiz gibi aşkım patates kızarttı kızına ama bu arada kuzu bir sürü jelibon ve üzüm yiyince, patatesin yüzüne pek bakmadı...
     Bu hafta kuzu için scooterı çok revaçtaydı, elinden düşürmedi, daracık evimizin içinde dolandı durdu, AVM ye giderkende yanında getirdi. Koridorlarda sürmeye başlayınca herkesin dikkatini çekti bacaksız :))) Bende bu anı ölümsüzleştirmek isterken, arkadan söylenilenleri dinliyordum (saçlara bak, eteğini sevsinler..vs.) aniden kendini yerde buldu, ben fot.makinesiyle uğraşırken insanlar kuzunun etrafına çullandılar..''aman bişey varmı,hiiiiii düştüüüüü..vs.'' Böyle oluncada tepkilerden korkan bıcırık bastı yaygarayı...işte ilk düşme anı;
Sonrasında zevkle gezdi, turladı AVM koridorlarında...

Hiç yorum yok: