22 Mart 2012 Perşembe

Ordan Burdan...

     Yazamadım epeydir...İşlerim çoktu, malum vergi zamanı ama şükür bu ayda bitti diğerleri gibi.
     Kuzum iyi şükür, geçen hafta sonu ateşle uyandı hemde 37.8 şeklinde, panikledim baya, kötüye gidecek diye ama şükürler olsun toparladı bir günde. Burnu sürekli akıyor, ona alıştım artık ama yeterki yatağa düşmesin, ateşi çıkmasın diyoruz.
     Bazı sabahlar uykulu gidiyor kuzum kreşe, akşam 11 den önce yattığı nadir günlerdir. Bizimle yatıp bizimle kalkıyor malesef, hal böyle olunca da sabah uyumak istiyor. Gerçi yine de pek arıza çıkarmıyor kuzum, o uykulu iken yataktan kaldırmadan üzerini giydiriyorum, kucağıma alıp mutfağa sütünü içmesi için götürüyorum, babası içiriyor sütünü, arada vızlıyor ama ileri derecede değil. Sonra babası saçlarını tarıyor, kabanını ve botlarını giydiriyor ben hazırlanırken, işim bitince de saçlarını topluyorum, çıkıyoruz beraber. Arabada ağzı bir dakika bile durmuyor, hep bişeyler soruyor yada şarkı söylüyor... çok nadir de olsa böyle uyukluyor miniğim...
     Akşamları kabak çekirdeği, ceviz vs. hazırlayıp veriyor babası, ben de yanına ya portakal sıkıyorum ya ballı süt ya da bol karışımlı bir ıhlamur yapıyorum. Kuzum çizgi film eşliğinde atıştırıyor :)
     Yine aşkım la hikaye okuyorlar, halıda boğuşuyorlar, baba at yada aslan oluyor, kuzu sahip :))) Ayrıca aşkım çaktırmadan kendine masaj yaptırtıyor, hain baba :)))

Hiç yorum yok: