22 Mart 2012 Perşembe

Tam bir prenses oldu tütü takımı ile...

     Ne zamandır bekliyordum kargoyu, aşkımın da haberi yoktu, sürpriz olucaktı ikisine de. Elime ulaşınca tütü, tek kelimeyle bayıldım. Dün akşam götürdüm eve, kuzu yine vızlama günündeydi, bu nedenle önce çok sevinse de, giyinince baktı şöyle bir döndü, etek dönerken savrulmayınca bastı yaygarayı...dönmüyooor, yine dönmüyoooor..
     Biraz ''aaa ne kadar yakışmış, melek, prenses gibisin, etekleri nasıl güzel, tüllü tüllü vs. vs.'' şeklinde havaya sokmam gerekti, sonrasında pek sevdi. 'anne bu atletmi, böylemi giyicem yani, çıppak çıppak' diye sordu, yavrucum unutmuş yazları böyle giyindiğimizi. 'evet canım, böyle giyicez havalar ısınınca, bu iç atlet değil' dedim, ikna oldu ve hatta sevdi :) Üşümesin diye üzerine hırka giydirdim, babasını bekledi göstermek için.  
     Dün annemle evdeydi kuzu ve akşam gittiğimde ben tütü sürprizi yaptım, oda bana menekşe toplamış belediyenin parkından :))) verdi, öptüm kokladım 'senin için aldım anneciğim, beğendin mi?' dedi canım kızım. Babasına da minik domateslerden aldırmış anneannesine, 'babam çok sever domamesleri' demiş ve hatta zorlamış alması için :))) aşkım da tşk etti tabi ama çok güldük akşam, kime ne verceğini biliyor bizim kızımız diye :)))
     Çırpı bacaklarını yediğim nazlı kızım benim :)

Hiç yorum yok: