2 Nisan 2012 Pazartesi

Hafta Sonu

     Cuma akşamı Kuğu Gölü nü oynadı. Saçları balerin gibi topladık, (tütüsüne bale kıyafeti diyor)bale kıyafetini giydirdik, anneannesine, dedesine hava attı bıcırık.
     Cumartesi günü kahvaltı sonrası parka çıktık, hava baya soğukmuş, biz ince giyinmişiz, kuzuyu eve zor soktuk.
     Çantasız çıkmam abi :))) Ne dediysem elinden alamadım, bari kayarken bana ver dedimse de ikna edemedim :))) Süslüüü...
Pazar günü malum benim doğum günümdü ama aşkım ne teklif ettiyse kabul ettiremedi bana, sanki eski anlamı yok benim için doğum günümün, başkaları için kendimi paralarım ama kendiminki hiçbirşey ifade etmedi, hava iğrençti, bende pek çirkindim...istemedim işte bişeyler yapmak. Fön çektirelim, yemek yiyelim, rakı-balık, bira...hepsine ı-ııı dedim durdum...cık ta cık...En son kıyafet alalım dedi, istemem ama şöyle bir turlayalım semti diye çıktık sokağa. Yolumuz bir mağazanın önüne düştü :))) alt üst bişeyler aldım, duramadım tabe :)) 
 
     kuzu eve gelince suluboya yapmak istedi, elini yüzünü, üzerini başını boyayana kadar boyama yaptı :))) Saat 16:30 gibi uykumuz geldi, tlfları kapayıp uyumuşuz akşam 20:00 ye kadar. Uyandığımızda karnımız zil çalıyordu, hadi dedim aşkıma şunları bunları alda güzel bir sofra kuralım, koca bir tepsiye hazırlayıp oturduk başına sofranın :))) Kısaca hafta sonumuzu alışveriş-yemek-uyku şeklinde devirdaim yaparak geçti. Karnımız davul gibi oldu yemek yemekten, kuzumun yüzü ay gibin oldu dinlenme ve yemek sayesinde :)) Pek bir gürbüz aile olduk yaa :)))
 

Hiç yorum yok: