26 Nisan 2012 Perşembe

LEGO sen ne harika bir oyuncaksın :)

     En fazla 1 yaşına kadar oynattığım ve sonradan hepsini toparlayıp kaldırdığım Legolar, bu aralar kızımın ilgi odağı oldu, ev yapıyor, oyun kuruyor, tren yapıyor, oyun kuruyor, saatlerce oynuyor akşamları :)))
      Daha geçen hafta odasında ufak çaplı bir temizlik, toparlama yaptım dı...Legoları atmayı düşünmüştüm, sonra elim gitmedi nedense, sonra da düşündüm; Çınar a veririm, oynar diye...Ne akılsız anneyim ben yaaa...aslında bilinçli olarak oyun kurabileceği yaşı, yeni gelmiş kızımın ve ben bunu tesadüf eseri farkediyorum :))) Dahasını da almalıyım bunların, Kuzu oynasın, bizde sevinelim, onun oyun kuruşunu seyrederken zevk alalım, büyümüş bizim kızımız diyelim. Resmen evcilik oynamaya başladı kendi kendine :))) Bebeklerini, kuzularını konuşturuyor...
    (T.V yi bu pozisyonda izliyor :)) Ha düştü ha düşecek...uyarılarla biraz düzelip, tekrar eğiliyor, uzanıyor...)

NOT:  28 Nisan da 3,5 yaşında olucak :)) Şimdiye kadar sorana 3 yaşındayım diyordu, akşam öğrettim; BEN: Bundan böyle sana yaşını sorana kaç diyeceksin?
N: Üçbuçuuuuk :)))

Hiç yorum yok: