26 Kasım 2012 Pazartesi

Gezmece

     Kaza sonrası ilk hafta sonunda elimde baston düştük yollara. aşkım boşalan mutfak dolabımızı doldurmayı istediğinden kendi gidip almak istedi ama izin verirmiyim, o halimle bende çıktım alışverişe. Ne eksikse aldık, yığdık arabaya. Yeterki cana gelmesin...mal dediğin nedir ki...3-5 saatte hepsini tamamladık şükür.
     Ertesi günde kuzum evde sıkılınca 'hadi dedim, elimde bastonum var, kuzumu evde sıkmayalım, ben köşemde otururum kuzu oynar, çıkalım biryerlere'

4 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

Biraz toparlanmana sevindim inşallah en kısa sürede iyileşirsin,naz ın da tütüsü çok şirin kendi gibi,öptüm:)

lovehouse dedi ki...

Tşkler Bahar cım,iyileştim de işe bile başladım şükür :)
Naz adına da tşk ediyorum,bende öptüm :)

Süreyya dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun size ,talihsiz bir kaza olmuş, Naz ismini çok severim kendisi de çok tatlı maşallah :)

lovehouse dedi ki...

Çok tşk ediyorum,gerçekten talihsizdi ama çok şükür azla atlattım.
tşkler ablası :)
Sevgiler...