21 Ocak 2013 Pazartesi

Ailece...

     Uzun zamandır, ilk defa kızımla başbaşa kaldık ama ne kalma, dolu dolu geçti Cumartesi günümüz. Akşamdan düşünmeye başladım, çünkü Cumartesi aşkım nöbete gidecekti ve biz kızımla yanlız bir gün geçirecektik. Hımmm...acaba ne yapsak...tüm gün temizlik yapsam, akşama da güzel mamalar pişirsem...yok yok...gün boyu evde aktivite yapsak...sonra mamalar pişirip yesek...yok yok...diye diye uyumuşum. Sabah uyandığımda...kafamdaki ampul yandı...boşver işi gücü mamayı...kızını al alışveriş yap, oyun alanına götür, oyuncakçıda ve kitap dükkanlarında vakit geçir ama sadece onun için...öyle de yaptık...sadece kuzum için:
     Kahvaltı sonrası, hazırlanıp çıktık evden...doooğru Armada AVM. ye, en yakın yer bize burası. Baktık dışarda lapa lapa kar yağıyor...çıkışta kartopu oynarız diye sözleştik :)
     İlk olarak Remzi Kitapevi ne girdik, nerdeyse 1 saatimizi orda geçirdik. kuzum tüm kitapları inceledi, kendince okuyup hikaye yazdı :))) En sonunda çanta şeklinde bir aktivite kitabını almaya karar verdi. Bense ona türlü türlü sayılar ve saatle ilgili aktivite kitabı beğenmiştim ama ikna edemedim. Almaya karar verdiği kitap daha çok 6-7 yaşların yapabileceği, balerin kızları giydirme kitabıydı. İçinde kağıttan kumaşlar, patron ve çıkartmaların olduğu bir kitaptı. Yapamazsın demiş olsamda vazgeçmedi. Neyse dedim alalım, birde Çınar için hayvanlarla ilgili bir kitap aldık çıktık.
     Ardından çocuk mağazalarının olduğu kata çıktık. Ben kuzuma çamaşır seçerken, o da oyuncaklarla oynadı, sonra elinde minicik bir ayakkabıyla yanıma geldi; 'anneee baksana ne kadarda şiriiin, bunu küçük kız kardeşime alsak olmaz mııı?' Gülmekten patlıyacaktım. 'ama kızım senin küçük kız kardeşin yok ki' Satış elemanı aldı ve kasaya götüreceğini söyledi minik ayakkabıları :) Ben de kurtulmuş oldum böylelikle bunları almaktan :))
     Sıra oyun alanına gitmekte deyip, sevinçle hoplaya zıplaya yürüdük kızımla. Armada da yeni bölüm inşa edildiğinden, pek çok oyuncak durdurulmuş, diğer bölüme taşınacakmış. kuzumun çok fazla seçeneği olmayınca 2 oyuncağa binip bir kısmına da jeton atmadan binip çıktık alandan. Gitmeden önce uçan balon istemişti benden, ben de söz vermiştim ama yokmuş Armada da baloncu. Sorduk soruşturduk...bulamadık. Biraz üzüldü ama sonra 'neyse anne, başka avişveviş merkezinden alırız' dedi.

     Bu kadar hareketten sonra...karnımız sinyal verince...hadi dedik hamburger yemeye. Hemen oyuncağını seçti, bir diş perisi(sinek kuşu). Karnımızı doyururken çoktan yeni kitabını incelemeye başlamıştı bile. Evde yapıcaz bunu, makas kalem gerek diyerek ikna ettim de bıraktı miniğim kitabını ama hep elinde taşıdı, yanından geçenlere gösterdi kuzucum. Bu arada oyuncakçıdan Winks(yazılışı yanlış olabilir) kızı Blumm u aldı, birde fülüt.
     İyice yorulmuştu kuzum ama bir o kadar da heyecanlıydı, eve gidip hem Winks CD. sini izliyecekti, hem de yeni kitabındaki balerinlerini giydirecekti. Birer Milli Piyango bileti çektik, Kipa ya da uğradık ama birşey almadan çıktık. Dışarda kar vardır diye heyecanlandı miniğim ama yağmur yağmış, yağan karı alıp götürmüş. Birbirimizin fotoğrafını çektik, sevinçle eve döndük.                                                                                                                                     
     Sokağa girince baktık alt komşumuz torunu Yaman ı gezdiriyor. Onlarla beraber evlerine gittik, biraz oynadı kuzucum. Sonra sağolsun Fatma abla 3 kase yemekle bizi evimize uğurladı. Hemen kuzuma yedirdim yemekleri, acıkmış kuzum. O oyuncakları ile oynarken ben ekmek pişirdim. Tarifi sanırım Ekmekçikız dan aldım. Harika ekmekler yapıyor kendisi, bu yaptığım poğaça olarakta yapılabiliyor.
     Yaptığım hamurdan 2 parça ekmek çıkınca, hemen bir parçasını komşum Fatma ablaya indirdim. Kendime de mükellef bir kahvaltı hazırlayıp, tereyağ pekmez eşliğinde, TV. nin karşısında mis kokulu, sıcacık ekmeğimle yedim.
     Beta balığımız(Yıldız)ı yıkadım, yemini atıp yerine koydum.
     Akşam üstü evde canım sıkılınca...hadi dedim, evi bir güzel silip süpüreyim...yaptım da. Toz almaya halim kalmayınca...amaaan dedim, o da kalıversin :)) Sonra kızımla reçel ekmek faslı yapıp, sarılıp uyuduk.
     Sabah aşkımın zil sesine uyandık, saat:09:00. Kahvaltımızı yapıp yine çıktık evden...bu sefer istikamet Etlik, anneanne ziyareti, Etlik yürüyüş yolu ve park. Bol bol temiz hava aldık hepberaber. Özlemişiz yürümeyi.
                            Adettendir diyerek bu aile tabelasının önünde fotoğrafımızı çekindik :)

                                                     Bu fotonun ismi: Baba-Kız Aşkı
     Ardından kuzumun meşhur gemili parkına uğradık, oynadı koşturdu epeyce, ordan da anneanneye gittik, yemeğini yedi kuzum, kendini sevdirdi bizlere bol bol :)
     Eve dönüş yolunda uyudu kuzum, evde de devam etti uykusuna. Yemeğimizi hazırlayınca uyandırdık nazlı kuzumu, hep beraber güzel bir hafta sonu geçirmenin huzuruyla erkenden uykuya geçiş yaptık ailece :) Dilerim herkesin evi böyle sıcacık sevgi dolu olup taşar :) Amiin.


4 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

Canım bana yazdığın soruyu blogda yanıtladım gördmüşsündür inşallah
anne kız beyazlar çok yakışmış,nazımız artık kardeş istiyor galiba
dolu dolu eğlenceli bir gün olmuş her günümüz böyle tatlı,heyecanlı olsun
sevgiler

lovehouse dedi ki...

Bahar cım, cuma iş saatleri içersinde baktım ama cevap yoktu,hafta sonu nete girmiyorum,hemen bakarım,çok tşkler :)
Kesinlikle kardeş istiyor :( güzel dileklerin için de çok tşk ediyorum,Amiin.
Sevgiler...

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Çok güzel bir gün geçirmişsiniz anne kız ne kadar keyifli bir alışveriş olmuştur baba olmadan daha rahat geziliyor bazen,Naz ın kız kardeşime ayyakabı alalım demesine çok güldüm,güle güle kullansın oyuncaklarını,kitabını öpüyorum çok:)

lovehouse dedi ki...

Çok keyifliydi Öznur, biz bunu ilk kez yaptık ve iyiki de olmuş diyorum.
Tşkler canım :)