17 Ocak 2013 Perşembe

Laci Tütü...veee Mutluluk :)

     Akşam evde yemek yoktu, ne yapsam, ne yapsam? derken, buzlukta ayıklayıp doğrayıp, poşetlediğim hazır ıspanak geldi aklıma, yanına börek ve komposto ne iyi gider diye düşündüm. Hemen iş çıkışı yufka aldım, kahvaltılıkta alıp eve koştum. Önce yazdan dolaba attığım erikleri çıkarıp ocağa koydum, ardından börek yapımını tamamlayıp fırına attım, sonrada ıspanaklarımı pişirmeye başladım. Henüz pişirme aşaması başlamamıştı ki aşklarım kapı ziline bastılar. Hoşbeş derken yemeklerimde hazır oldu...bu badireyi de atlatmış oldum, çünkü yetişeceğinden emin değildim. Bu arada kuzum 2-3 kez acıktım dedi tabi ki... :(
     Ispanaktan tam 2 tabak yedi bizim bıcırık, çok sevindim, biraz yoğurt ve hiç ekmek katmadan yedi ama olsun, böreğin üçte birini ancak yedi, 1 bardakta komposto götürdü, buna şükür :) 'benn ıspanak canavarıyıııım' diye diye yedi :)
     1 ay önceden sipariş ettiğim, ancak dün elime ulaşan tütülü kıyafetini alır almaz çok sevindi, hemen giyip pozlar vemeye başladı. 'anne böyle de çek meni, kedimle de çek...' dakikalarca poz verdi minik kuzum, onun böyle sevindiğini görünce biz de çok mutlu olduk. Canımın içi...gözümün bebeği, sabah ta giyip gitti yeni kıyafetleriyle kreşe :)

     Kızımla akşam bir güzel temizlendik, banyo keyfi yaptık. Bizim ki duşakabinli olunca birlikte sığamıyoruz, sıkış tıkış yıkanıyoruz. kuzu bunu farketmiş olacak ki ve de sıkışmış :))) ; 'anne bizim banyomuz yatmalı değil, babam bize anneanneminki gibi yatmalı banyo alsın, anneannemin yatmalı banyosunda ben yıkanıyorum, su doldurup içinde yüzüyorum' dedi, çok güldüm, dedim ki; 'kızım ona yatmalı banyo denmiyor, küvet deniyor, büyük küvetli bir banyo alsın bize baban'. Çok hoşuna gitti bu fikir, 'babamı çağırda, benim nasıl eğlendiğimi dörsün'. Çağardım geldi babası, hep beraber eğlendik, sonra kızımı koklaya koklaya kuruladık, yağladık, giydirdik.
     Salona geçince, yine tütü takımını giymek istedi cadım. Tabi izin vermedim, uyku vakti geldi dedim :) Meyve atıştırdık biraz, sonrada cuppp yatağa :) Tabi saat 22:30 u buldu biz yatana kadar.


6 yorum:

Güzin dedi ki...

tütüyü çok seviyorum ben çok yakışıyor kız çocuklarına. nazada çok yakışmış

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Bayıldım Naz ın laci tütü takımına çok yakışmış,pozlarda ayrı bir harika öpüyorum çok:)

lovehouse dedi ki...

Güzin Hanım ben de çok yakıştırıyorum kızlara tütüyü :) çok tşkler :)

lovehouse dedi ki...

Öznur cum çok tşkler :) ben de sizi öpüyorum :)

maviye iz süren dedi ki...

Nazcığımın tütülü kıyafetine ba-yıl-dım:)
Çok yakışmış,sıcacık güzel bir akşam olmuş,süpersiniz:)

lovehouse dedi ki...

Tşkler Bahar ablası :)
Güzel,sıcak akşamlar, günler hepimiz için olsun canım, sevgiler...