14 Ocak 2013 Pazartesi

Genceldim :)

     Perşembe akşamı gidebildim ancak kuaföre, saçları 2011 deki gibi, ancak biraz daha açık tonlu olanı şeklinde yaptırıp geldim, fönlü haliyle foto çekinemedim malesef. Gerçek şuki daha az havalı ama mutluyum yeni saç rengimden.
     Hafta sonu yine bol aileli saatler geçirdik. Pazar günü ise meşhur günümüz Tülin de idi. Çok güzel geçti her zamanki gibi, yedik içtik, bolca sohbet ettik. Yine başım ağrıdı akşama, tabiki çok konuşup gülmekten :)))

     Güne giderken kuzum anneannesine gitmek istedi, annem de ısrar edince bıraktık. Akşama ise hiç gelmek istemedi miniğim bizimle, '2 gun, 3 gun sonra alın meni' dedi. Annem ise 'bana ses oluyor, mutlu ediyor beni, bırakın, sıkılınca alırsınız' dedi. Bırakıp gittik. Evde elim ayağım boşalıyor kızım olmayınca, tatsız tuzsuz, anlamsız bir beton yığını oluyor ev :( Gece 11 i zor edip, uyuduk, saatler geçmedi bize.
NOT: Cuma günü işe gitmedim, hem annemin, hem yeğenimin dr. randevusu vardı, yeğenimi kuzumun doktoruna götürdük. Bu fırsatta kuzumun da boy-kilo durumuna baktım.boy:101 cm. kilo:15. Yanlız bu ölçümleri kendim aldım, Öge hanım baksa belki biraz farkederdi. Ayrıca 4-6 yaş aşısını sordum. Yaptırın geciktirmeyin dedi. Aynı gün aşıyı da aradan çıkarayım dedim ama kuzum çok tepki gösterince kıyamadım. Babası da yanımızda olmayınca, cesaret edemedim.
      İşlemler bitince kızımla eve geldik. Şekilli bisküvi yaptık beraber. Evde kızımla olmak ne güzel şey, hele ki kış günü ve mesaiden çalınan bir günse :)

4 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

Canım benim çok güzel olmuşsunn,fiziğin de süper:)
Naz ın da annenin de iyi olmasına sevindim
mesaiden çalına günler gerçekten kıymetli oluyor,çok öpüyorummm

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Saç rengin çok yakışmış gerçekten genç göstermiş güle güle kullan canım:)

lovehouse dedi ki...

Bahar cım,çook tşkler güzel sözlerin için :)bende beğendim bu yeni halimi :)

lovehouse dedi ki...

Öznur cum :) öyle dimi,kırkından sonra insan hep genç olmak istiyor sanırım,başardım birazcık :)))