22 Ocak 2013 Salı

Büyükbabanın Doğum Günü...

     kuzum akşam elinde kendi çizdiği bir resimle geldi, ta taaaam...diyerek bana gösterdi, sonra da başladı anlatmaya 'bu sensin, bu benim, bu babam, bu alenina, bu stelina, bu kelina....' kalabalık bir toplumu çizmiş belli :))
     Yukarda mavi bulutlar ve sağ üstte güneş varmış, en altta çimler yapmış, insan resimleri İTİ ye benziyor :)))
     Akşam biraz ders çalıştık, baktım baya geride kalmış, ihmal etmişiz kızımı bu konuda, hemen elimde olan alıştırma kitaplarından ikisini aldım önüme, kuzumu da aldım yanıma, yarım saat güzelce çalıştık. Yalnız şöyle bir huyu var, beni dinlemektense, önce kendi doğrusunu söylüyor ve bundan şaşmıyor. (klasik Akrep burcu kadını)Bu nedenle en sonunda sinirlenen ben...usulca masadan kalkıyorum. Ben kalkınca aşkım devralıyor. Yarım saate kadarda babasıyla çalıştılar, daha uyumlular beraber çalışırken. Bundan böyle her akşam biraz çalışıcaz ki, eski günleri gibi alıştırmaları kolaylıkla yapabilsin.
     Bu aralar-yazdan buyana, kendini bebeklere verdi, en iyi oyuncakları bebekler oldu ve kendini daha çok bebek oyunlarına verdi, daha önceden ise en iyi oyuncakları aktiviteli oyunlardı, yapbozlar, kitaplardı.
     Şımarıkım benim :)) Akşam kızımın büyükbabasının doğum günüydü, telefonla kutlayalım dedik, eşim konuştu, ben konuşmadan önce uyardım eşimi, kuzuma haber versin, oda kutlasın diye. Ben konuşurken geldi kuzu, hemen aldı tlf.u eline ve 'bana hangi bebekten aldın büyükbaba? kanatlı mı?' deyiverdi...tabi yine ağzım açık kaldı. Yine diyorum çünkü bir akşam önce tlf.da ablasıyla konuşurken kulağıma çalındı:'bana bebek getiiiir' deyiverdi, hemen sessizce müdahale ettim;'bir daha duymuyacağım, sakın kimseden birşey isteme, hiç hoş değil.' diye.
      Büyükbabasıyla telefon konuşması bitince aşkım açıklama getirdi konuya, meğer büyükbabasıyla konuşsun diye kuzumu kandırmış :(( Adamcağızda şaşırmıştır, ne bebeği diye :)))
NOT: aşkım bizi İzmir e götürmekte kararlı ama bu seferde ben kararsız kaldım. Aleyna gelmeden evde hazırlık yapsam, yemekleri pişirsem, pasta börek yapsam, ona oyuncak alsam vs. diye düşünür oldum, hep beraber gitsek, döndüğümüzde ev buz gibi, hiçbir hazırlık olmamış olucak...bakalım...son anda gelir benim aklım.

2 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

Ferdacım mimin var ben de:)

lovehouse dedi ki...

Kendi bloguma girer girmez,ilk olarak senin yeni postunu okudum :)
vee tşk ediyorum Bahar cım,sorular tam benlik,hemen cevaplamak istiyorum.
Sevgiler...