23 Ekim 2017 Pazartesi

Antonio Vivaldi

Hafta içi AVM. fırsatımız oldu kızımla, Armada'da Seramik Bölümü öğrencilerinin sergisi vardı, ilgiyle inceledik. 

                                            Sanal gerçekliğe girmeden geçemedik tabiki :)
     İnanılmaz yorulmuşuz o akşam, eşim bizi almaya geldiğinde ağlamaklı bir halimiz olduğunu söyledi, ne yaptınız bu kadar bile dedi :)))
     Geçen hafta sunumunu mutlulukla ve gururla yaptı kızım. Öğretmeni 'Kendine örnek aldığı bir ünlüyü tanıtın' diye ödev vermiş. Antonio Vivaldi idi seçimi. Müzik vazgeçilmezi, umarım böyle devam eder.
     Piyano öğretmeni ile tanıştık Cumartesi, gayet iyi anlaşacaklarını düşünüyorum, 4 Kasım da başlıyorlar çalışmaya. Sanırım ben daha çok heyecanlıyım :)
     Haftaya doğum günü ve özel bir program kararı alamadık aile olarak, bakalım ne olacak :)))

4 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

avm ler kısa sürede yoruyor insanı,
tanıtım için Vivaldi iyi bir seçim olmuş :)

lovehouse dedi ki...

İhtiyaç olmadan gitmemek gerek ama, kışın sıkılıp gittiğimiz de çok oluyor Baharcım :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Şimdiden güzel yaşlar diliyorum kızınıza :)

lovehouse dedi ki...

Teşekkür ediyorum Gamze ablası :)