16 Ekim 2017 Pazartesi

Kurslar,kurslar...

     Hafta sonumun büyük bir bölümünü kızımın Piyano kursu araştırmasını yapmakla geçirdim diyebilirim, hem fiziken, çokça da ruhen. Kızım pek ikna olmak istemedi ama zorladım :) Hatta kursun birtanesinin kapısında elinden tutup sürükleyerek içeri attım kendisini :))) Görevli bey de bizi görmüş, epey güldük hepberaber :))) Hepsine bir bahane buldu, beğenmedi...yok bura havasızmış, yok odası küçükmüş...sonunda ne kadar kararlı olduğumu görünce birine ikna oldu. Gerçi karşılayıp bilgi veren görevlinin etkisi çoktu, güler yüzlü ve espirili yaklaştı kızıma :) Haftaya başlayacak bakalım. Semtler arasındaki fiyat farkı inanılmaz gerçekten. 3 yıl önceki saat fiyatıyla aynı burdaki fiyatlar. Hayret ettim.
     Kendime eve çok yakın bir spor merkezi buldum. Spor merkezi deyince büyük bir salon gelmesin aklınıza, ufak çaplı mahalle arası butik salon diyelim :)) Zumba yapacakmışız ama ben nasıl bir dans bu bilmiyorum. İnternetten bakacaktım unuttum. İsteğim hareket edebilmek. Hafta içi arabayla ev-iş. Sıfır hareket, resmen uyuştuğumu hissediyorum artık. Henüz yazılmadım, salı akşamı gidip bakıcam, ne yapılıyor orda. Daha önce hiç tecrübe etmedim bu tür salon olaylarını. Şimdi görsellere baktım da, acayip hareketli bayanlar, gülücükler saçarak çılgın dans ediyorlar gibi görünüyor, yani tam benlikmiş :))))
     Hafta içi kızım ve babası beni beklerlerken, iş yerimin fuayesinde paten kayan bir kızcağız ve videoya alan bir adet adamcağız görüyor arkadaşlarım. Video yükleyemediğimden video dan foto çektim :)

      Bu arada, kızım için sınıf öğretmeni arıyoruz ders verecek. Birkaç etüd merkezine baktım ama birebir ders verilmiyormuş. Siz en iyisi iyi bir sınıf öğretmeni bulun dediler. Mantıklı. Seneye için, kolej burs sınavına girecek kısmetse. Açığımız çok, zaman az. Kalın sağlıcakla.
   
   
   

6 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

hayırlı olsun yeni kurs :)
zumba şimdilerde pek bir moda ben de evde plates yapmaya çalışıyorum ama bir düzene oturtamadıım:)

lovehouse dedi ki...

Teşekkür ederiiim,inşallah öyle olur Baharcım :)
Evde kendikendine yapılan hiçbirşeyde başarı sağlayamadım, illa başımda müdür olacak :))) Sen başarırsın eminim,öpüyorum :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Yeni kursu hayırlı olsun :)

lovehouse dedi ki...

Çok teşekkürler Gamze Hanım :)

2cocukluhayat dedi ki...

Herkes zumbayla inanılmaz kilolar veriyor son zamanların trendi.
Müziğe ilgisi olması ne hoş çok isterdim müzik aleti çalsın çocuklarım maalesef benimkilerin ilgisi yok...

lovehouse dedi ki...

Yazdım ama henüz başlayamadım zumbaya, olsun düşüncesi bile epeydir mutlu ediyor beni :)))
Belli olmaz, çoğu çocuk ergen dönemlerinde başlıyor enstürman çalmaya :)
Sevgiler...