25 Eylül 2018 Salı

Sivrisinek Alerjisi

     Sabahın köründe kulağıma gelen sivrisinek vızıltısıyla uyandırıldım. Sesi öyle gürdüki, acaba dedim bir an, karasinek mi bu? Sanırım epey besili bir sivriymiş. Kalkıp odanın camını hemen açtım, kızımı kontrol ettim ve yorgana sarılıp tekrar uykuya geçtim. Ama nafile, yine aynı ses vızzzzz. Bir süre sonra ses kayboldu, yada ben dalıp gittim bilmiyorum.
      Saat 7 yi çaldığında kızımı uyandırdım yüzünü yıkayıp hazırlansın diye. Banyoda bir çığlık...başına üşüştük hemen. Körolasıca sinek gidip yaprumun sağ göz kapağını ısırmamış mı? Biraz da şişmiş. Bunun ne demek olduğunu ailece biliyoruz. Biraz geç kalmışsak, ilerleyen dakikalarda o göz kapanacak demektir :(( Yandık ki ne yandık. Ergenliğin ayak seslerinin evimize kadar geldiği şu günlerde, dış görünüşüyle fazlasıyla ilgilenen kızım için bu yıkım oldu tabi.
     Ya şişerse? Anne birşeyler söyle? Ne olacak şimdi? Ben böyle okula gitmem...ağlayıp sızlamalar. Tabi ilk yardım olarak hemen yaz aylarında mutlaka evimizde bulundurduğumuz Stileks Jeli sürdük. İçimden bol bol dua ettim aman şişme ne olur diye. Kaç gün kapalı kalır o göz yoksa :((
     Servisten kendini çekip foto atıyordu sabah durmadan. Şimdi nasıl? Şişmiş mi? :)) Dua et ne olur vs.
     Akşama kadar bakalım ne olacak. Okulda revire gidecekmiş. Sanki yapılacak başka şey var da biz yapmadık.


     Kendi kendime nazar ettim kızıma 'artık şişmiyor sinek ısırığı, alerjisi geçti diye.' Meğer saklanmış bekliyormuş köşede.

10 yorum:

Geçmiş Bahar Mimozası dedi ki...

Geçmiş olsun :( aynı durum bende vardı, şimdi de oğlumda var :(((

lovehouse dedi ki...

Teşekkür ederim. Ne ben de ne babasında var, ne olacak bilmiyorum :(

2cocukluhayat dedi ki...

Stileks kaşınmayı da engelliyordu değil mi? Büyük oğlumun da kabarırdı geçti şimdi küçük oğlumu ısırıp güzelce şişiriyorlar. İki gündür çok da kaşınıyor yavrum iyi ki gördüm yazıyı aklıma geldi hemen yenisini alayım ;)

lovehouse dedi ki...

Çocuklu Hayat,
Evet şişmesini engellerken, kaşıntıya da birebir. Bizim de sonu gelmişti, çıkışta yenisini alacağım.

2cocukluhayat dedi ki...

Ben de an itibariyle sipariş verdim eşime ;)
Teşekkürler bilgi için ♥

lovehouse dedi ki...

Rica ederim :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Çok geçmiş olsun :(

lovehouse dedi ki...

Gamze Ersöz, ah çok sağolun ama atlattık büyümeden :)

deeptone dedi ki...

ayyyy kıyamazlar ama nolduuuu geçti dı mııı :)

lovehouse dedi ki...

Geçti ucuz atlattık valla, teşekkürler Deeptone :)