26 Eylül 2018 Çarşamba

Hava Bozdu...

     Sisli ve puslu, ayrıca çok ta soğuk (şuan 12') Ankara dan günaydınlar. Dün Temmuz taklidi yapan Eylül diyorduk, ne oldu anlamadan akşam akşam esip pusmaya başladı buralar. Hemen botlar ve montlara sarılınıp okul-iş için yollara düşüldü hayırlısı bakalım.

-İş yerimin puslu manzarası-

     Akşam kızımın okuluna gittik. Öğrenmeyi Öğrenme Programı dolayısıyla 3 hafta boyunca 20:00-19:00 sularında bitecek okul. Çok faydalı olduğunu bildiğimizden (ön araştırma yapmıştık) gitmesinde karar kıldık ama akşamları çok geç eve dönmesi, hepimizin ayrı bir dağda olmamız ve akşam toplanıp eve gidişimizin zorlukları nedeniyle okul yönetimiyle konuşalım dedik. Yine çok faydalı olduğuna ve bu geç çıkmalara dayanmamız gerektiğine ikna olup eve döndük. Saat 21:00 olmuştu tabi :)
     En merak ettiğimizse kızımın gözünün son durumuydu. Stileks sağolsun, imdadımıza yetişmiş ve şişlik artmamıştı, çok sevindik :)
     Bu aralar okuduğum bazı kitaplar; Fareler ve İnsanlar, Kürk Mantolu Madonna, fotoğrafını bulamadım arşivde ama Bir Kadın, Bir Adam, Bir Ölüm- Livaneli kitabı.


Beklettikçe bekletmiştim bu kitabı, büyük haksızlık etmişim. Etkisindeyim halen.

Bunu da kızım okudu.

Bugün Deeotone yazmış, yayla ve yayla çorbasını...içimde bastırdığım memleket ve yayalalarım kabarıp ziyarete geldiler duyunca. Ben şu aşağıdaki manzaralarda olmak istiyorum yine, çok özledim oraları.


Ah benim yaylam...gördüğünüz çitler anneannemin yayla evinin çitleri, onları dahi sevesim geldi...

Kızımla yaptığımız Zebra kekimide koymadan gitmeyeyim :)


12 yorum:

Geçmiş Bahar Mimozası dedi ki...

Sabah elime ilk gelen kazağı üzerime geçirdim desem yeridir, soğuk havaları çok severim fakat böyle ani bir değişim de pek sert oldu yahu!

lovehouse dedi ki...

Ay kesinlikle kötü oluyor, hiç hazır değildim soğuk havaya :))

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Bugün arabada kaloriferi çalıştırdım ben. Demek ki kış geldi artık...

lovehouse dedi ki...

Recep Hilmi Bey, biz de arabada çalıştırdık yoksa durulacak gibi değildi. Evde kombi çalıştıran çok olmuş.

deeptone dedi ki...

zebra keeeek inanılmaz gözüküyoooo :)

Malatya Beşkonaklar Oto Kiralama dedi ki...

Malatya Rent a Car Olarak takip ediyorum blogunuzu gerçekten harika paylaşımlar yapıyorsunuz. Teşekkürler.

Beşkonaklar Malatya Oto Kiralama

Beyaz Yakalı dedi ki...

Sözünona kasırga, fırtına geliyordu, İzmir bugün yine ısındı. Klimaya geri mi döneceğiz.

lovehouse dedi ki...

Deep, Ankara ya yolun düşerse beklerim zebra kek için, sevgiler :)

lovehouse dedi ki...

Malatya Beşkonaklar Oto Kiralama, çok teşekkür ederim, beğendiyseniz ne mutlu bana.

lovehouse dedi ki...

Beyaz Yakalı, Aynı şeyi düşündüm, Ankara da güzelleşti :) Klimalık olamayız biz, akşamları halen serin ama İzmir sakinleri şanslı :)

anne kaleminden dedi ki...

O kek tam bir sanat eseri olmuş :)

lovehouse dedi ki...

Anne Kaleminden, çok teşekkür ederim, hazırlaması da çok zevkli, ebru sanatı sanki :)