2 Ekim 2018 Salı

Sonbahar

     Geçen hafta bizi donduran soğuklar nereye gitti bilmiyorum ama biz hafta sonu yazı yaşadık yazı...Kendimizi doğaya bıraktık. Meşhur Eymir Gölü'de keyifli saatler geçirdik. Son haftalarda yaptığımız sokak gezmelerinde hep 'bunlar son sıcaklar, son dışarda vakit geçirmeler' diye diye atıyoruz kendimizi dışarılara. Kış gelince elimizde kalan tek aktivite AVM. oluyor haliyle. Ankara nın yakıcı keskin soğuğunda 5 dak. dan fazla sokakta yürüyemezsin çünkü. Hadi diyelim ben yürüdüm...burnum biryandan akar, gözlerim şakır şakır diğer yandan :)) Soğuk içime işler anında. Aman deyim; ne kadar gezmeniz, sokak aktiviteniz varsa topunu yapın, soğuk hava ben geliyorum deyince çekiliverin yuvanıza :))


     Bu aralar iş yerim çok yoğun, yeni kayıt giremiyorum ama şu Eylül miminden kaynaklı, takip ettiğim blog arkadaşlarımın hergüne bir post uygulaması çok hoşuma gitmişti. Her fırsatta okudum hepsini. Kafa dağıtmak için birebirdi. Hepsi ayrı ayrı konularda yazıp duygu ve düşüncelerini aktarmıştı. Pekçok konuda fikir sahibi oluyor insan okudukça. Bazıları da çok eğlenceli konulara değiniyorlardı, işe dalmış muhasebe ortamında kahkaha attırıyorlardı bana :)) Ellerinize emeğinize sağlık :)
     Önceki gün bir rüya gördüm. Kısa yoldan gideyim derken kum yığınının altında kalmıştım omuzlarıma kadar. Üstelik bile bile yaptım ama kendi hızımı düşünerek geçebilirim sandım kestirme yoldan. Sonra kurtarılmayı beklerken rüya bitti. Yorumları okudum sabah işe gelince (çok severim ve inanırım rüya yorumlarına), aman bir bolluk, bir bereket, bir yükselme...ne ararsan var. Dün birşey olmadı, bugün de beklemedeyim :))) Şans oyunları oynamıştım, onlarda da birşey yok...nereden gelecekse gelsin bekliyorum ben halen :))
     Şu Emeklilikte Yaşa Takılanlar (EYT deniyor kısaca) mevzusu var gündemimde. Ne yapacağımı bilmiyorum henüz ama kulağım gözüm meclisten gelecek haberde. 5,5 yılım kaldı emeklilik için ve yaşdan bekliyorum ben de diğer EYT liler gibi. Emeklilik maaşını düşükten alacakmışız, bizim günahımız ne anlamadım. Sen geriye dönük bir yasa çıkar, o geride olanlar çeksin günahını. Böyle yasa olur mu? Kazanılan hak geri alınır mı?
     Toplu aldığım kitaplardan elimde yanlızca bir tanesi kaldı ve inanırmısın ben kıyıp okuyamıyorum :( Bitecek kaygısı var içimde. En kötü 2 günde okurum ben bunu diye yanımda taşıyorum yaaa, hiç böyle olan oldu mu?
   

9 yorum:

Geçmiş Bahar Mimozası dedi ki...

Ben de her fırsatta kendimi dışarılara atanlardanım :) Güneşin keyfini çıkarmak lazım son zerresine dek :)

lovehouse dedi ki...

Geçmiş Bahar Mimozası, ne güzel, havayı koklamak, güneşi hissetmek :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Hayırlara çıksın inşallah rüyanız...

lovehouse dedi ki...

Gamze Ersöz, Amiin inşallah :)

deeptone dedi ki...

hadi bereket gelsin de emeklilik önemli olmaaz :)

anne kaleminden dedi ki...

Emeklilik yasasından sonuç çıktı mı acaba:) Umarım bir çare bulurlar bunun için ben ancak 58 yaşında emekli olabiliyorum :(((

lovehouse dedi ki...

Deep Amiin teşekkür ederim :)

lovehouse dedi ki...

Anne Kaleminden, En son Cuma günü yapılan açıklama 'gündemimizde EYT yok' olmuştu ama diğer tüm partiler bastırıyor bakalım :)
Daha çok varmış sizin :((

Beyaz Yakalı dedi ki...

İzmir'de hava hala sıcak, aman soğumasın. Umarım hepimize bereket gelir, öncelikle rüya sahibi olarak sana tabii. EYT yasası olmayacak sanırım, 5,5 yıl çok değil maaş düşük bağlanmaz en azından.