3 Ekim 2018 Çarşamba

Mim-Yıldız Yağmuru

      

 https://yildizyagmuruu.blogspot.com/2018/09/mim-yildiz-yagmuru.html   blog sahibi mim yapmış, Deeptone arkadaşım da cevaplamış. Hoşuma gitti sabah sabah çöktüm başına. İsteyen herkes yapabilir :)

* Mutlu musunuz?

Zaman zaman hayat mücadelesinde üzüldüğüm anlar oluyor ama mutlu olmayı sevenlerden olunca, bunun için hertürlü gayreti gösterip mutlu olacak anlar yaratıyorum kendime ve çevreme. Mutsuzluğu sevmiyorum, hele takılıp kalmayı asla!

* Kim ya da ne olmak istiyorsunuz?

Kendim olmayı seviyorum. Ne olmak konusuna gelince, kesinlikle şuan olduğumu olmak istemediğimi biliyorum :))  Sanatçı olmak isterdim, bir ressam, bir ses sanatçısı, hayalimde buydu ama alakasız bir alanda çalışıyorum.

* Yaptığınız işi seviyor musunuz?

Nefret ediyorum o derece yani :)))Bakınız gülüyorum, ilk sorunun cevabı bunu anlatıyor. Her şekilde olan olmuş, zevkine varmak benimkisi :)) Aklımın ucundan geçmeyecek bir iş yapıyorum, muhasebeciyim. Oturmaktan masa başından nefret eden ben...:))

* Kendi paranızla aldığınız ilk şey nedir?

Orta son tatildeyim, evden izin koparmak için ağlaya zırlaya girmiştim mahallemizdeki konfeksiyon atölyesine. Gerçi 1 ay kadar çalışabildim ama aldığım maaş bana dünyadaki herşeyden daha değerli gelmişti ve koşarak anneme götürmüştüm emeğimi sevinçle. Annem elimden tutup çok istediğim tımbırlent ayakkabıyı ve yine çok sevdiğim bir altın yüzüğü aldırmıştı bana. O zamanki sevincimi düşününce halen yüzümde kocaman bir tebessüm oluşuyor :)

* En son ne zaman harika bir yemek yediniz?

Yemeklerimi genelde zevkle yerim, sevmediğim şeyi de ağzıma pek sokmam. Ekmek yerim ama sevmediğimi yemem.

* Şu anda yaşamınızda sizi en çok mutlu eden şey ve yapmaktan en keyif aldığınız şey nedir?

Ailemle vakit geçirmek, tatile gitmek ama sık sık olanlardan :))) 

* Başardığınız en zor şey neydi?

15 yıldır masa başı işte çalışabilmek.

25 yorum:

Geçmiş Bahar Mimozası dedi ki...

Ben de masa başında çalışangillerdenim ve yıllar geçtikçe bu daha da zorlamaya başlıyor...

*mehtap dedi ki...

ben bazen mutlu, bazen mutsuz:)

lovehouse dedi ki...

Geçmiş Bahar Mimozası, artık yeteeer dedirtiyor :(

lovehouse dedi ki...

Mehtap, en azından sadece mutsuz değil :)

Derya dedi ki...

Keyifli bir mim olmus 😊

Derya dedi ki...

Keyifle okudum 😊

lovehouse dedi ki...

Derya, teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

Masa başına sabırlı kalabilmek her yiğidin harcı değildir... tebrik ederim :)
onun dışında o tatil her fakirin hayali sanırım :))))

Hayat yazıyor dedi ki...

masabaşı zor da yine de kıymetini bilmeli bu zamanda

lovehouse dedi ki...

Hayat Yazar, bilmesem kalırmıyım 1 dakika,mecburiyet.

lovehouse dedi ki...

Almanyalı Gelin, teşekkür ederim :)
Tatil :)))

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Güzel bir mim olmuş, sizi biraz daha yakından tanıdık.

lovehouse dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Gamze :)

hüznün tadı dedi ki...

Ben de bankada muhasebeciydim. Hala rüyalarımda vergileri yatırmayı unutma kabusu görüyorum.😊😊

lovehouse dedi ki...

Hüznün tadı,demek meslektaşız, ne güzel.
:))) ya tüm muhasebecilerde var mı acaba? Tahakkuk gününü geçirme korkusu :))) Masa ve bilgisayara çakılı kalma nefreti :))
Sevgiler.

deeptone dedi ki...

ayyy aile ve tatil en güzelleriii :)

lovehouse dedi ki...

Deep :)

Sokak şairi dedi ki...

harika değil mi ?

lovehouse dedi ki...

Sokak şairi, harika olan benim masa başında kalışım mı? :((

maviye iz süren dedi ki...

masa başı zor gözüküyor ama bazen bende öyle bir işim olsa mıydı diye düşünüyorum :)
güzel cevaplar sevdim :)

lovehouse dedi ki...

Aman deyim Baharcım, bu saatten sonra girişme sakın ola :((

Adsız dedi ki...

muhasebe işi cidden stresli ama. olsun işten dolayı olan sıkılmışlığı başka şeylerle atmak daha güzel, daha çok odaklanıyor insan ^.^

lovehouse dedi ki...

Hayalperest, ben artık yeter diyorum,yerimi gençlere bırakmak istiyorum :)))

Beyaz Yakalı dedi ki...

Çok keyifli bir mim olmuş. Biri tatil mi dedi, evet tatile çıkmak istiyorum.

lovehouse dedi ki...

Beyaz Yakalı çok teşekkürler :)
Tatile herdaim varım ben de :)))