2 Nisan 2009 Perşembe

DOĞUM GÜNÜM :)

Güzel kızım bu yılki doğum günümde bizimle olduğun için Allah a bin kez şükür ediyoruz.Çok mutluyuz meleğim.36. doğum günümde benim için dünyanın en güzel en kıymetli hediyesi sen ve baban.Yanımda olduğunuz için size teşekkür ediyorum.
Babişin bizim için bir gece önce nöbet tuttuki,doğum günümde yanımızda olabilsin.Sabah biraz dinlenip hazırlandıktan sonra bizi alışverişe götürdü.Aldığı hediyeyi beğendirememe korkusu olduğundan :) beraber almaya gittik.Aklıma Çankaya Panora alışveriş merkezi geldi.Eskisi gibi kol çantanı al ve çık olmuyor tabi :)Bebek arabası bagaja,araba koltuğu arka koltuğa,yedek çamaşır çantası,gün boyunca yiyeceğin beslenme çantan ayrıca konuluyor,en az 3-4 battaniye, bir kaç oyalama oyuncağı ve temizleme ürünleri alınır yola ancak koyulabilinir.Hazırlanmamız 1-1,5 saati buluyor,bu arada senin tekrar acıkma veya altını değiştirme zamanın gelirse tam çıkacakken tekrar eşyalar açılır :)
Neyse doğru Panora,hava süper,senenin ilk kısa kolları giyildi,süper ya....Bıktık kat kat lahana gibi giyinmekten.İlk olarak senin karnını doyurduk aşkım.Benim elimden akşamdan mayaladığım yoğurdu zevkle ilk yiyişin.Maşallah şapur şupursun.

Ardından gelsin mağazalar...Ayaklarıma kara sular indi.(süslü annen yine topuklularla)Hiçbirşey beğenemedim iyimi,baban çok üzüldü.Bu kadar gezipte bu özel güne ait bir hediye beğenememe üzüldü ama nafile hiçbiri bana göre değilki :)Hafta sonu bakarız diye babanı teselli ettim.Bu arada Panora da kocaman 2 akvaryum var ve içinde deniz balıkları,çeşit çeşit...Hep beraber onları izledik çok zevkliydi.


Doğru yemeğe...Yine mama vaktin geldi,önce seni bir güzel doyurduk sonra bize uyuyarak izin verdin ve babişinle başbaşa güzel ve romantik bir yemek yedik.

Bu arada arayan arayana teyzenler bize gelmek istiyorlar,yemek bitince hazırlanıp eve gittik,Hülya teyzenler Şimali ve Ceren ablanıda getirmişler,küçük bir kutlamada evde yaptık.Onlara teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok: