5 Ocak 2010 Salı

YENİ YIL KUTLAMASI 2010


Harika bir yılbaşı geçirdim bu yıl,tek eksiğimiz sendin kuzucum. Şengül ablanlarla Gölan a takıldık bu yıl,program istediğimiz gibi olmasada uzun zamandır kurtları dökemediğimizden, böyle eğlenmemiştik ama ne kurt ne kurt...
Oynamaktan ayaklarım ağrımıştı doğrusu,masamız çok eğlencelide olunca keyifli bir gece geçirdik. Bu yıl saatler 12 yi çalınca bir karar almıştım kendimce,babişine de kabul ettirince uyguladık bizde.Bir elimde s...,bir elimde içkim,bacak bacak üstünede atılmış vaziyetteyim,yanımdada babişin(oda aynı pozisyonda)yeniyıla böyle girdik anlıycan.

Her yıl hoplaya zıplaya,bağarış çağarış gülüşerek girerim yeniyıla,sonrası malum; telaşlı,koşturmaca ama eğlenceli bir yıl olur benim için.Dinlenmek nedir bilmem gezerken bile çok hareketlidir hayatım.Bakalım nasıl olucak buyıl görücez,biraz sakin bol dinlenmeli bir sene istiyorum inşallah olur.

Sabah 03:00 e kadar eğlendikten sonra,bizde sabah çorbamızı içtik,Türk Kahvemizide tabi,geceyi böyle sonlandırdık.Çok çok ama çok keyifliydi,darası sonraki yıllara olsun....

Duydumki bebeğim Nezaket teyzenlerde güzel uyumaya başlamışsın,1 dişin daha çıkmış,2. si de yoldaymış.Seni çoooooooooook özledik ve sanırım bugün yarın gelebilirmişsiniz,sabırsızlıkla bekliyoruz kuzumuzuuuu...

Hiç yorum yok: